Inlägg från: NoAngel |Visa alla inlägg
  • NoAngel

Idol 2005

Ser fram emot att se vad Sebastian Karlsson kan fixa på scenen på torsdag!
    Han är ju så SÖT så man skulle kunna...*fantiserar hejvilt*
    Dock bara 20 år, en toyboy för mig som fyllt 31! *S*

I kvällens avsnitt tyckte jag att det var helt rätt att det var Cindy och Jonah som gick vidare!

• NoAngel

Ang. "Balladalli-killen"..*S* undrar vad han fick av polarna för att gör det där!? *S*

Tror att det är en hel del som åker till Idolutagningen som en plojgrej, blir ju ett minne för livet!
    Jag och min pojkvänn hade planer på att åka på uttagning med vår jobbarkompis för att han skulle våga.. (han kan sjunga men inte vi..*S*), men han bangade ändå tyvärr!

• NoAngel

Heja SEBASTIAN!!

Den lilla godingen får göra bort sig bra mycket om jag INTE ska rösta på honom..*S*

• NoAngel

Cheri..
    Din son kanske kan vara med i juryn 2006?

rosamoln..
    Håller med, håller med.. Sebastian ålar sig fint..!!

Chigitita..
    Men Sebbe är bra mycket snyggare än Kristoffer i Melody club, så det så! Men du har rätt det är lite samma stil, kanske därför jag gillar honom!?

Sa till mina barn att vi INTE skulle ringa och rösta (möjligtvis i finalen), men gissa vem som ringde och röstade på Sebbe (2 gånger) när de gått och lagt sig..*fyy på mig*

• NoAngel

Drömvärld..

Gillar han 31-åriga 2 barnsmödrar möjligtvis..!? *S*

Slog mig ikväll varför jag gillar honom, han ser ju ut som mitt ex! (berätta inget för min pojkvänn*

• NoAngel

Tycker att det är jätteskönt att få vara superpatetisk och diskutera ett sånt här, egentligen, menlöst ämne!
    Satt på föräldramöte i förrgår och ondgjorde oss över att barnen tittade på såpor (typ idol), sen skyndade jag mig hem för att...titta på IDOL! *S*

Tänkte också på Elinas läppstift, näe det funkar inte med orangerött läppstift när man har rosa hår..

*vill fluffa till Sebastians hår*

• NoAngel

Hur fungerar tävlingen nu? Jag kollade inte så mycket på idol förra året så jag är lite nybörjare..
    Vet att det är telefonröstning men ska man rösta bort någon nu istället eller vad!?

Tror att James eller Agnes blir wildcard efter att ha hört juryns lyriska beskrivningar av just dem..

• NoAngel

Sebastian är ju helt kanon! Sjunger bra och är kul att se på och höra i intervjuerna!
    HAN lär ju inte vara singel länge till om han inte vill.. skulle kunna tänka mig att förbarma mig över honom om ingen annan vill! *S*

Jonah sjunger jättebra, men han ser ju så tråkig ut!!
    Gillar Maria också men tycker inte att hon var så bra igår..

• NoAngel

Barnen är hos sin pappa..
    Pojkvännen jobbar..

Själv ska jag smälla i mig ett helt paket kräftor medan jag hejar på SEBASTIAN framför IDOL!

Virris.. Jobba snabbt på hyrningen innan de blir så kända, tror inte att de är så dyra ännu! Du kanske kan muta Jonah med en tårtbit!? *S*

• NoAngel

Hejar på SEBASTIAN så att kräftskalen yr.. *S*
    Annars så tyckte jag att SIBEL var över förväntan idag!

Gissar på att JENS får åka hem!

• NoAngel

Ang. att "fjortisar röstar på de söta killarna"..

Det handlar ju om vem som är populärast, inte den som sjunger bäst egentligen!
    Förmodligen kommer ju fjortisarna även gå på "söta killarnas" konserter och köpa deras plattor..
    Så att säga att de "förstör" när de röstar så tycker jag är fel!

JAG (som har passerat 30..) tycker nog egentligen att Jonah har bäst röst, men håller på Sebastian för att jag gillar hans stil m.m. Så rösten är ju inte allt, utseende och stil betyder minst lika mycket! (tyvärr kanske?) Men så är det..

• NoAngel

Tror att SIBEL åker idag..

• NoAngel

Men, men... om folk ringer och TOK-RÖSTAR på JENS för att jäklas, så tjänar ju de som de vill åt ÄNNU mer pengar..!?

• NoAngel

Missisola..

Misstänker att vi har samma killsmak du och jag!!

Tokig i Jarvis Cocker i Pulp och Kristoffer i Melody Club...

Och givetvis då även i Idol-Basse!

Svar på tråden Idol 2005