Inlägg från: Miss Niles |Visa alla inlägg
  • Miss Niles

Idol 2005

Men var de inte tråkigt i fredas?! De kändes som om alla malde på med ballader. Man satt ju bara o hoppades att någon skulle dra igång något mer svängigt. Jens var den enda som sjöng ok. Men de andra tycker jag skulle gjort ett annat låtval. Tråkigt eftersom flera av dom gjort bättre ifrån sig innan...

• Miss Niles

Men Agnes?! Förstår inte vad dom eller någon annan för den delen ser hos henne. Hon sjunger ju så svagt. Tycker inte hono når fram alls o rösten är inte särskilt bra. Känns som om hon inte skulle vara någonting om hon inte hade sitt utseende som hjälper henne. Hoppas att de är hon som åker nästa gång.

Själv tycker jag om Sebastian. Han är ju så skön! De är märkligt. Tyckte inte så bra om honom under uttagningarna men han har verkligen blommat ut. Han har lärt sig att hålla mer koll på micken oxå. Ett tag fladdrade den runt så mkt
    Jonah är oxå bra. han har en fin röst. Men jag tycker de är lite tråkigt med alla ballader. De är lite som Ola. Visst, han sjunger jätte fina ballader. Men man vill se om han klarar av något annat oxå.

Svar på tråden Idol 2005