Idol 2005
men asså.. Jens har väl ändå inget i tävlingen att göra? När alla tjejer åkt är det han som står först på tur bland killarna, så är det bara..!
men asså.. Jens har väl ändå inget i tävlingen att göra? När alla tjejer åkt är det han som står först på tur bland killarna, så är det bara..!
hehe Cheri I wish! Oturligt nog tror jag inte det.. Men Sibel var jättebra ikväll tycker jag, hon om nån kunde få stanna längre än Jens iaf
Jag tänkte som du ärtprinsessan tills jag insåg att det är ju samma fjortisar som ska spendera månadspengarna på skivor och bilder på idolerna.. Alltså känns det inte så konstigt att killarna blir kvar till slutet eftersom det är småtjejerna som står för pengarna..
Cheri - inte jag
ja men det var ju mest medelålders män som köpte skivor med dom, och dom gubbarna glor väl inte på idol?
Jag tycker att Ola var bra igår, men skåning som jag är tycker jag gott han kunde sjungit låten på skånska istället för att försöka sig på rikssvenska. Tycker det var skönt att höra en HH-låt med rena toner i!
Maken håller dock inte med.. *S*
Mell - jag utgår från varje tävling för jag har verkligen ingen favorit, tittar eg bara på Idol för att det inte finns nåt annat på TV om fredagar.. Men jag tycker också att Jens gjort kasst ifrån sig varje vecka och jag gillar verkligen INTE Sebastian. SÅ på den punkten står jag väl fast från vecka till vecka... Dom andra är lite skit samma vem som åker i vilken ordning, för det kommer ändå bara vara en lätt-glömd artist kvar i slutet..
hihi skulle aldrig få för mig att köpa en skiva men klaga tänker jag göra lite ändå, det är ju roligt!
Mumu - ja, på så sätt kanske jag bryr mig, men jag känner mer att jag inte är ett dugg engagerad egentligen, det är bara det att jag har så jäkla tråkigt om dagarna så jag kan lika gärna gnälla lite i den här tråden *haha*
Julienne - håller med till 100%!!! *urk*
Åh, ja, just det... Jens och Robbie Williams.. IGEN?! *suck*
asså, varför var det ingen som sa till Agnes att hon sjöng småfalskt när de är så snabba att säga det till Sibel?
Idag har jag gjort en insats för första gången i min idol-historia, nämligen offrat 5:60 kr på Sibel..!