Inlägg från: Eliin |Visa alla inlägg
  • Eliin

Idol 2005

Ja Jens är sååå dööötrist!

Herregud.. ingen scennärvaro för 5 öre.. som en halvstel pinne som vickar lite på höfterna.

Agnes är jätteduktig.. Mångas favvo är Sebbe.. visst är han duktig, men jag tror inte han håller i längden så jag tror helt enkelt att Jonah kommer vinna..

inte mig emot.. han är en riktig läckerbit=))

• Eliin

Tinna: Agnes va skitduktig tycker jag.. Hon har en speciell röst.=)

Elina har en benägenhet att bli skrikig när hon sjunger starka låtar tycker jag me...

• Eliin

Sebbe är inte heller någon idol.. han är mer "rockstjärna" sen varje gång jag ser honom så STÖR JAG MIG SÅ FRUKTANSVÄRT på hans sätt att hålla micken.. RAKT UPP HELT SPIKRAK MOT MUNNEN=)

HHUUUHH och hans sätt att röra sig får mig att kräkas.. som en hög sladdrig spratteldocka..

Agnes är jätteduktig på att sjunga, men visst är hon mesig och nej.. hon är ingen Idol..

Jonah är duktig... tycker jag... och han blir bara bättre och bättre. Lite mer neutral popstjärna än Sebbe som aldrig i sitt liv sjungit en ballad.

• Eliin

men tyvärr eftersom det är så många tjejer som sitter och röstar så kommer det åka ut en tjej i kväll igen. Jag tycker Jens ska åka helt klart..

• Eliin

Ming: NEEEJ då tycker jag hellre att Mariem eller Maria, hon den krulliga (blandar i hop namnen) att hon ska åka...

• Eliin

Det blev som jag trodde ju att Marieme skulle åka. Hon va riktigt kass. Men sen tyckte jag att även Elina sjöng surt på vissa ställen.

Men åhhh vad Agnes är mesig. När de intervjuade henne när hon hade fått lära sig läsa sjökort.. typ å typ å typ å ja ba... hihi... ÅHH jag höll på att bli galen.

Sen tycker jag hennes röst börjar bli lite tanig. Men rätt person åkte hem helt klart. Nästa gång är det bannemej Jens tur..!!

Och det va som någon sa här på forumet att det va typiskt om juryn skulle säga att snart tystnar musiken för jens också. helt riktigt dök kommentaren upp=)

• Eliin

jag ska fasen snart bojkotta idol. Det här är ju helt SJUKT! Jens och Elina är kvar, medan den jag tycker är näst bäst på Idol åker ut... ja herregud. Jens va ju riktigt skitdålig. BLÄÄÄ och Elina sjunger inte så himla bra alls när hon kommer neråt i tonerna. Då är det så man nästan vill gå och gömma sig.

Nu vet man ju lixom redan att Sebastian kommer vinna.

Och ja.. Sibel beter sig som en riktig barnunge. Har ni märkt att hon pillar med sitt hår hela tiden när hon pratar??

• Eliin

HUR F*N KUNDE MÅNS ÅKA FÖRE JENS????

Detta är ju bara helt sjukt!!! Jens är ju sååå trist på scenen... man somnar ju när man ser honom... ingen scennärvaro för 5 öre.. och falskt sjunger han väldigt mycket.. nej fy....

• Eliin

Katastrof OM Sebastian vinner.!!!

En idol ska kunna sjunga all möjlig musik, men han kan bara sin rockgrej och den kommer han inte långt med, medans Agnes kan sjunga ALLT!

Svar på tråden Idol 2005