Inlägg från: Svarta katten |Visa alla inlägg
  • Svarta katten

Idol 2005

Nån som har koll på vilket tema det är på fredag?

• Svarta katten

Tycker också Sibel är bra, väldigt bra, men hon är så "flickig" på nåt vis... svårt att förklara. Hon skulle behöva mer attityd tycker jag.

• Svarta katten

Sen har jag blivit väldigt anti mot de som formar en telefon med handen när de tittar in i kameran... usch! Patetiskt. Då får jag en anledning att inte rösta på dem.
    Jag håller på Sebastian, han har en skön stil.

• Svarta katten

Såhär tycker jag!
    Har ingen direkt favorit, alla är bra på sitt sätt. Så vilka två som gick vidare tyckte jag kvittade. Sibel var också duktig.
    Men för att vara lite kritisk:
    Agnes har en jättebra röst, men hon sjunger så tyst ibland, särskilt i början av låtarna. Knappt hon hörs. Sen låter hon alltid lite halvförkyld också. Och så behöver hon nog lära sig att prata med media och inte bara svara ja och nej...
    Sebastian är duktig, men jag stör mig mer och mer på att han har munnen vidöppen hela tiden. Sen tycker jag inte han klär i så tajta byxor, han har tjejlår ju...
    Så jag vet inte vem jag håller på i finalen. Har nog ingen större betydelse vem som vinner, bägge lär ju få ge ut skivor iallafall.

• Svarta katten

Jag gillade inte Jonah, tyckte han var rätt intetsägande. Sen såg han så stöddig ut också.

Svar på tråden Idol 2005