Inlägg från: Muminmamman |Visa alla inlägg
  • Muminmamman

Idol 2005

Sebastian måste ju kamma hem det här va!? Han lirar ju i en egen division
    (dessutom är han från grannbynn.... )

• Muminmamman

Shit vad bra han var sebastian!!

• Muminmamman

hahaha Klarar inte heller av Agnes alldeles för breda tunga! Trodde jag var ensam om det.

• Muminmamman

Hoppas Agnes får åka hem idag! Pallar inte med henne alls..

• Muminmamman

Åååååh Sebastian ska sjunga min favvolåt Det kommer bi hur bra som helst, nästan så att jag måste spela in det tror jag......
    Heja Sebastian!

• Muminmamman

Längtar!! Sebastian med "It takes a fool to remain sane" Kan det bli bättre än så!?

En skål chips och min fredagkväll är gjord.

• Muminmamman

Sibel är ju lookalike med Tomas DiLeva ju Är det bara jag som upptäck det? Ruggigt lika!!

• Muminmamman

Loren: Man skulle be Roisin göra ett collage på DiLeva/Sibel... Då kan inte likheten undgå någon!

• Muminmamman

Elina är väl också i den åldern va?

• Muminmamman
    Vilken skräll! Hur f*n kan Jonah åka ut? Jag var helt säker på att toppstriden skulle stå mellan honom och Sebastian...
  • Muminmamman

Ja, jag är fortfarande upprörd...

Sebastian och Jonah borde varit i toppstriden. De andra kan åka ut i valfri ordning...
    Agnes gärna bland de första, står inte ut att se/höra henne *ryser* "ba, typ, asså...." och så den breda tungan på allt... Huvva!

• Muminmamman

Ja, Abigail! Är benägen att hålla med dig. Tyvärr...

• Muminmamman

Jag tror och vill att Sebastian vinner
    Vinner inte han så hoppas jag Sibel tar hem det... Vem som helst nästan bara inte Agnes *ryser*

Agnes 1
    Sibel 1
    Måns
    Jens
    Sebastian 6

• Muminmamman

Jag vill också ha Sibel och Sebastian i final. Med Sebastian som slutlig vinnare!
    Hoppas Agnes får åka hem idag *håller tummarna hårt*

Nån som vet vilka låtar som gäller i kväll?

• Muminmamman

Tänk vad olika smak vi har allihop! Själv vill jag varken se eller höra Agnes *ryser*. Men om jag nu måste höra henne, så väljer hennes sång före talet....
    Sibel är jätteduktig tycker jag, men jag ser ändå helst Basse som vinnare. Och det är inte bara för att han är från grannbyn *skrattar* han är en riktig stjärna och känns mer färdig om man ska försöka hitta ett bra ord.

Svar på tråden Idol 2005