Idol 2005
Att Måns valde sång från Iglesias?
Dem är så lika tycker jag.
Att Måns valde sång från Iglesias?
Dem är så lika tycker jag.
Sibel var så bra men lite mer självsäkerhet hade inte varit dåligt, men det kommer kanske, hon är så ung,
Jens var så sött och gullig, vill se mer av honom, men Sebastian har blivit lite hur skall jag förklara, ingen överaskning utan samma stil hela tiden, vill se honom dansa lite och sjunga nåt anorlunda, men det kommer kanske,
Agnes är så sött också och duktig, men nåt fattas...
Och ala dem andra är rätt så duktiga.
jaha hade jag gift mig så tidigt som dem så hade jag också "sparat" mig, he he he
Jag tyckte också att dem har fixat Måns hår helt fel, hu är han inte lika gullig.
Hade också velat se Sybel med annat stayling, tycker hon är sött men håret är tråkigt.
Spänd också för att se hur et skall gå med disco kvällen!!!
Kan tänka mig att Sebastian blir rolig att se...
Såg inte kvällens program,
finns det repris i helgen eller?
jah så det finns ingen repris av programet, jag missade allt idag!!!!
ebben
sybel har sång utbildning och då kan man ha vissa toner som dem som inte har gått aångutbildning inte uppskattar alltid.
Men ur den vinkel så har hon bäst röst och det har dem sagt en massa gånger, även den producent vid inspelningen.
alla tycker att Sybel har så bra röst, men hon kanske inte har det rätta utseende och stil,
det hade varit perfekt med hennes röst och Agnes utseende, eller åtminståne kroppen,
Jag hejjar på Agnes nu, men jag tror ändå att hon tar det för lätt på nåt sätt
Sybel hade kämpat så mycket mer, med hela själen på nåt sätt
och vad det gäller Sebastian, visst är han okey, men rösten håller inte alls och det är samma sak hela tiden, inget nytt, och så kunde man höra honnom sjunga nu...
Så dåligt....