Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Idol 2005

Jag gillar fotbollsspelaren...va heter han nu igen???

• MallaMojs

Ola var ju så dåligt, valde helt fel låt i fredags, skit också...han var ju en utav mina favvisar Ser också fram emot att få öra Sebastian sjunga en ballad *myser*

• MallaMojs

Jonah är inte bäst...han är falsk på något sätt, tycker jag. Krävs liksom något mer än en bra röst!

• MallaMojs

Livets ord? Jasså... Trodde han var mormon eller så, eftersom han bor i Haninge, close to the temple! Men det tycker inte jag har påverkat mig iaf...gillade honom i början, men nu känns han bara...hmm, falsk!

• MallaMojs

zikoriat...har inte tidigare lyckats sätta ord på vad som är fel med Agnes å hennes röst...du gav mig orden nu! tack

jag gillade ju Ola, och blidde lite lessen när han åkte ut före viss aandra, menmen... Go Sebastian!

• MallaMojs

det sjuka med diamond...är att det är hennes koncept för framgång - just ATT sjunga "vuxna" låtar, sjuuukt!

• MallaMojs

skulle clabbe säga samma sak till amy? *asg*

• MallaMojs

hm...verkar vara den enda här som tycker att det var lite tråkigt att Ola åkte ut i fredags... Ok, han valde fel låt, och jag kanske inte tror att han skulle vunnit hela alltet...men han kunde väl få varit med ett liiiitet tag till, är lite svag för sånna där söta falsett-killar

Svar på tråden Idol 2005