Idol 2005
Och jag för min del kan inte förstå hur man kan rösta på Sebastian?!! Jag tycker att han är en dryg pösmunk som bara verkar kunna dansa som en epileptisk kyckling!! Tycker att han är VÄLDIGT osympatisk...
Och jag för min del kan inte förstå hur man kan rösta på Sebastian?!! Jag tycker att han är en dryg pösmunk som bara verkar kunna dansa som en epileptisk kyckling!! Tycker att han är VÄLDIGT osympatisk...
Mell: Skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka så!!
Han är så otroligt sliskig på något slags otäckt sätt... Får inte bra vibbar av honom!!
karatelinda: Det är mer än hans dans som stör mig...det är hela "paketet".. Jag tycker inte att han är usel på att sjunga men mitt helhetsintryck av honom är inte positivt.. Tycker bara att han verkar vara väldigt dryg..det är den känsla jag får av honom iaf
Det är ju inte en personlighetstävling och jag har förstått att det är många som har fastnat för hans åliga stil
Förresten så vet jag inte ens om han har en egen stil? Tycker att han imiterar Mick Jagger i hela sitt sätt att vara...framför allt med "sin" axeldans
Dream of You, hailey, Zahcro: