Inlägg från: Virris |Visa alla inlägg
  • Virris

Idol 2005

Jonah e bäst!!! vilken röst!!! åhhhh älskar honom!! han måste släppa en skiva!!!

• Virris

Jens skulle ha åkt... cindy kunde väl ha fått en chans till... hon var ju jätte bra sist...

• Virris

BRIDEOFROCKY:

Jag håller med totalt!!!
    Jag byter kanal så fort sebastian sjunger... klarar inte av honom!!! Jonah ska vinna!!!
    Vinner sebastian så kommer jag aldrig mer att kolla på idol!!!

• Virris

läntar efter att få höra jonah... bara jag hör hans röst på reklamen så ryser jag!!
    det var länge sen en sånn bra röst gick rakt in i hjärtat!!!

• Virris

hmm... undrar vad det kostar att ha hyra in Jonah och typ Agnes till sitt bröllop... vad tror ni? jääätte dyrt?

• Virris

Jätte svårt idag.... men JONAH´s röst e ju bara så underbar!! jag ryser i hela kroppen!!

• Virris

Fel, fel, fel..... hur kunde hon åka? Jens skulle ju ut!!! åhhh vad besviken jag e...
    först cindy ( fel ) och sen maria ( fel )....

f-n om Jonah åker nästa gång, då e det slut tittat för min del!!

• Virris

Men INTE Sebbe...
    JONAH måste ta hem allting... men det lär han inte göra.. såg en röstning på någon sida och Sebbe ledde med mer änn 50% av rösterna, sen kom Jonah och 3.a agnes..

sist kom mariem... så ja undrar om inte hon åker idag.. hon hade fått så lite röster..

JONAH!!! han e ju bäst!!

• Virris

JONAH e bara BÄST!!!

ut med mariem el Jens... usch..

• Virris

Men jag förstår inte hur Jonah kunde åka ut? han e ju aboslut en av dom bästa.... ovh vad gör Jens kvar?
    jag e såååå besviken så jag kommer aldrig mer att kolla på idol! Deras stjärna e ju borta nu....

så besviken!!

• Virris

Men jag förstår inte hur Jonah kunde åka ut? han e ju aboslut en av dom bästa.... ovh vad gör Jens kvar?
    jag e såååå besviken så jag kommer aldrig mer att kolla på idol! Deras stjärna e ju borta nu....

så besviken!!

• Virris

jag kan inte förstå att Jonah e ute... han var ju såå bra! Jag vart rörd varje gång han sjöng en lugn låt! Han hade bara en såååånnn härlig röst.. men bara när han sjöng lugna låtar..

• Virris

Jag tror att HELA gävla har gjort en packt och gått ihop och ringer varje fredag som tokar för att han ska vinna... för hur f-n kan Jens vara kvar?

• Virris

för att han bor där... eller har jag fel?
    bara en tanke som slog mig... dom flesta tycker ju att det är ett under att han e kvar + att Jonah åkte före honom e ju helt sjukt!!
    Jag kanske bara e riktigt besviken... men det känns så fel..
    men men.... nu e idol slut tittat för min del! tråkigt.... hoppas nu starkt på att Agnes vinner allt, men hon åker väl nästa vecka och Jens tar hem Allt...

• Virris

jaha... var det Piteå kanske? ok... men då e det HELA piteå.... har inte sten koll på det där... haha

• Virris

Nått fel e det med idol.....
    alla som jag har pratat med säger oxå det... fel personer åker ut hela tiden! dom som kan sjunga och stå på scen åker hem men sen har vi då dom som inte kan sjunga el röra sig på scen som är kvar!
    jag e bara såååå besviken!
    Mest e det för att när Jonah sjöng "hard to say i´m sorry" så rös jag och grät som ett litet barn... det rörde så djupt inne i mig! Usch e sååå besviken att han e borta nu... hoppas att han släpper en skiva ialf.

• Virris

Nu när Jonah har åkt ut, så kanske han ställer upp och sjunger på vårt bröllop... det skulle ju vara en dröm... hmmm ska man kontakta tv 4 då eller?

• Virris

Tror ni att Jonah släpper en skiva??

• Virris

Isano!
    Tack... skönt att höra!
    Ja.. nu finns fet inga roliga kvar... jag kollade enbart för Jonas skull...
    så nu ska jag ägna mina fredag kvällar åt annat...
    hihihi

Svar på tråden Idol 2005