Idol 2005
Sibel eller Agnes borde vinna, men jag tycker att Agnes borde välja låtar där hennes röst kommer fram bättre.
Sibel eller Agnes borde vinna, men jag tycker att Agnes borde välja låtar där hennes röst kommer fram bättre.
Jag läste bara rubriken inte artikeln men stod det inte i aftonbladet att han blivit varnad för mobbing?
Kanske är därför han åkte ut.
Han var lite tråkig också.
Håller med Maiaa och Mell
HEJA JENS!
Agnes var fruktansvärd, hon förstörde låten fullständigt!
Elina, vanligtvis inte en av mina favoriter, tyckte jag var jättebra ikväll!
Tyckte att han var tråkig ikväll, zzz
Sibel, var bäst!!
Nu är det ändå dags för Jens att säga hejdå plus att det engelska uttalet bara är pinsamt.
Tyckte att Måns påminde lite om Joey från vänner när han är riktigt smörig typ "how you doin"
Hoppas att Jens och Sebastian hänger löst ikväll...
Vad faan???
Måns eller Jens måste åka ikväll!!
Agnes var ju hemsk ikväll!! Man blir ju mörkrädd, hon tappade helt bort låten och rösten lät som den skulle brista.
Är Sibel lika dålig ikväll kommer jag att rösta på Jens, hela den grejen är ju lite smårolig iaf.
Jag tror att den nya låten (det lilla man hört av den) passar bättre till Sibel eller Agnes.
Sebastian är för mycket rock för den. Det är precis som förra året då Darin hade varit perfekt för låten men den gick till Daniel istället.
Det där klarar han inte alls av, bäst att han håller sig till sin rock.
Programledarna verkar fiska efter sympatiröster åt Sebastian men jag tror inte att han fattade det.
Jag tyckte att hon var ganska okey med den låten
Agnes låter inte alls bra, ibland låter det som en gammal LP-skiva som dras ut och blir seg
Falskt var det oxå.