Inlägg från: Fjuppan |Visa alla inlägg
  • Fjuppan

Idol 2005

Jag hejar på Sebastian och Agnes, precis som min dotter gör. (Eller...hon hejar nog mest på Agnes och lite på Sibel kanske... ). Hur som helst, vad jag ville säga var att Agnes må vara lite menlös, omogen och aningens luddig...men tjejen kan ju sjunga! När hon tar ton får jag ståpäls. Hon har en mogen röst som ger mer än hennes "söthet"...MYCKET mer! HEJA AGNES!!!

• Fjuppan

Jag tror att det kommet att stå mellan Agnes och Sebastian i slutändan!

• Fjuppan

Alltså...Kishti! MÅSTE hon säga en fras på amerikanska VARJE GÅNG som hon kommenterar artisterna? Jag tycker att det är SÅ fånigt!!!

TIll Sebastian ikväll: "Det är klart att du släpper rinken, det är ju din is...you rock, it's your ice".

Jag vet, lika fånigt av mig att kommentera henne, men det börjar bli löjligt att höra henne!

• Fjuppan

Vad är det med tanten? (Kisthi)...är hon full eller? Jens sjöng ju "Stairway to heaven" med bravur!!!

Däremot borde Sibel se över sina röstresurser...man bör inte kunna skrika sig till en idolposition!? Framför allt inte när man skriker falskt!!

• Fjuppan

Aannaa~Hon sa till Jens: "Jag tycker så mycket om dig som person, men jag måste vara ärlig och säga att jag har tråkigt när de sjunger"...ungefär så sa hon. Jag tycker att han gjorde ett kanonframträdande med den sista låten....hon är lite väck!!

Nu sjöng Agnes...hon är ju också himla duktig!!

Svar på tråden Idol 2005