Inlägg från: Lörpa |Visa alla inlägg
  • Lörpa

Idol 2005

VA???????? missade omröstningen igår och förstår på era inlägg att Elina åkte?? Men vad gör Jens kvar??? är det för att småtjejerna tycker han är fin eller?? fasen man ska väl kunna sjunga å framför allt ha en utstrålning och inte stå som en död säl på scen

Heja heja Måns, Agnes och Sebastian kvittar vem av dom som vinner tycker jag men ut med Sibel och Jens nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

• Lörpa

ja jag håller med dig ming att sebastian var inte bra igår, inte alls hans stil, men han är ändå en star tycker jag ända ut i fingertopparna

Nä jag tycker nog att Jens var som en död säl haha *förlåt Jensfansen* men jag kan inte med han, han har noll utstrålning på scen, men han verkar vara en jättego kille så tjejer får han nog ändå utan att bli en IDOL

• Lörpa

tahira

mulligt ansikte?? nu reagerade jag hahaha, skulle hon inte kunna vara snygg även om hon har mullig ansikte?

jag tycker hon är söt och hon är en otrolig sångerska plus att hon är jäkligt ung och redan har den talangen men jag tror och hoppas Sebastian vinner

• Lörpa

Tyckte INTE Sibel gjorde Metallica bra,,finns INGEN som kan göra en hårdrocksballad bra cover,,,inte Sibel heller..tyckte det förstörde hela låten

Tacka vet jag orginalet av den

• Lörpa

Tjockepoffa

håller FULLSTÄNDIGT med dig ang Sibel och Metallicas Nothing Else Matter,,,fasen va hon förstörde den*BUUUHUU*

• Lörpa

Tycker att ALLA har vart bra idag utaom möjligtvis Agnes, Tycker tom att Jens gjorde ett bra framträdande idag och NEJ jag är INTE tondöv. Agnes tycket jag gjorde ett av sina sämsta framträdande sångmässigt idag. Sebastian var grym TROTS sin hals och Sibel gillade jag med idag, speciellt låten med Celine Dion, annars gillar jag inte Sibel så mycket men idag var hon jättebra

Tror Jens åker idag, tyvärr jag har börjat gilla han, han verkar dessutom vara en mycket go kille

kram

• Lörpa

nu ska jag uttala mig lite.

Rätt personer som är i final.

Sebastian är en star redan och jag hoppas han vinner. MEN jag tror det är bättre för han att komma som 2:a för då får han köra sin egen stil och inte IDOL grejset. Han stil är underbar och han är verkligen Sebastian.*like*

Agnes har en egen röst som ingen annan har i musikbranschen. Hon kan inte jämföras med någon annan och det vinner hon på. Gillar henne sätt. Hon verkar vara en jättego tjej och kommer gå långt. För Agnes tror jag det är bra att vinna och köra IDOL grejset.

Så ja oavsett vem som vinner så är de värdiga vinnare

tack och hej leverpastej

Svar på tråden Idol 2005