Inlägg från: Greenmonster |Visa alla inlägg
  • Greenmonster

Idol 2005

Sebastian är bara FÖRRR slemmig tycker jag. Det är så uppbart intränad när han ska sexa framför kameran. Ser inte naturligt ut för fem öre. Han är dock en rolig artist. Det vore mycket bättre för hans image om han bara fokuserade på att va "cool" liksom.

• Greenmonster

Jag tycker att Jonah är lite creepy faktiskt. Får en känsla av att han är super religious i nåtslags kult eller någonting!

• Greenmonster

Jag är iaf tacksam att han (sebbe) slutade "sexa" så där äckligt som han gjorde förra veckan typ slicka med tungan mot kameran! Bläää!

• Greenmonster

Jag är ledsen att Elina åkte ut. Hon såg bra ut och sjöng bra och med hjärtat. Hon hade karaktär och personlighet som nästan alla andra saknar framförallt den där puckon Jens.

Sebastian = Äcklig
    Sibel = Mesig
    Agnes = Likaså
    Måns = Vem?
    Elina = Var iaf cool

• Greenmonster

hahahaha! jag tycker nästan att kuppen för att stödja jens är lite roligt! funderar på vara med jag också! Visst är han kass men det är ju alla i idol egentligen! hahahah!

• Greenmonster

Heja Jens! Idol 2005! Äntligen en riktig symbol för Idol!

• Greenmonster

Om jag orkade så skulle jag rösta på Jens bara för att han är så dålig. ALLA i Idol är dåliga. Det finns inte en enda bra låtskrivare bland dom eller en enda kreativa muskel i någon av dom. Kan lika gärna rösta på Jens. Han symboliserar dålig musik och det är det Idol går ut på.

Svar på tråden Idol 2005