Idol 2005
Jag tycker att rätt person åkte ut. Annars tycker jag inte att Maria var så bra heller.
Jag tycker att rätt person åkte ut. Annars tycker jag inte att Maria var så bra heller.
Jag tror tyvärr också att Jens åker
rosamoln: Jag håller med dig. Jens är inte alls så dålig som alla påstår.
Jag gillar Elinas stil men inte hennes röst så jag tycker att hon borde åka på fredag. Gillar inte Agnes röst heller. Jag hoppas att Sebastian eller Jens vinner
Jag tycker att Jens är bättre än Elina så jag hoppas att det är hon som åker. Jag gillar inte heller temat men titta måste man ju göra ändå. Hejja Jens
Tyvärr så tror jag dessvärre att det är Jens tur
Saga och Filippa: Kan väl erkänna att jag tillhör den där norrlandsmaffian. Röstar på Jens varje gång
Kattii: Jag tycker att Sebastian är bra. Har en egen stil och vågar släppa lös på scenen.
Jag tror att "slutstriden" kommer att stå mellan Sebastian och Sibel men helst skulle jag vilja att Jens vinner för han är så go och positiv. Tyvärr så kommer han nog inte upp i Sebastians nivå
rödbetan:
verkar som du inte gillar Jens lika mycket som jag
Jag tror också att Sebastian vinner
Agnes 1
Sibel 1
Måns
Jens
Sebastian 7
Angelica och halstabletten: Vad är det som är så dåligt med Jens? Vad är det som gör att ni uppfattar honom som tråkig? *nyfiken*
saraseal: Jag tror att Jens kan göra den låten riktigt bra
rosamoln: Tack för det!
saraseal: Jens har inte riktigt kommit ur målbrottet så det är nog därför som rösten kan vara lite på bristningsgränsen ibland. Han kommer att få en superröst när den mognat ordentligt
? de flesta killar kommer i målbrottet när de är mellan 11 och 16 år. Det är ju ganska individuellt. Men det hörs även när Jens pratar att han fortfarande är i målbrottet.
Jag tycker att Jens var kanonbra idag!
Zandrisen: Nog tycker jag att Jens är nog ödmjuk. Han blir superledsen varje gång någon av hans kompisar åker ut och tycker själv att de andra är bättre än honom. Han ville ju åka hem ett tag eftersom han inte fattade att Ola hade fått åka istället för honom. Självförtroende är vad han behöver!!!
Jag håller med dig muminmamman
Jag håller med Tuzza. Hoppas att Sebastian vinner
Tycker också att det är synd att Sibel åkte. Jag hoppas att Sebastian vinner i alla fall men jag gillade Sibel bättre än Agnes.