Inlägg från: syster anna |Visa alla inlägg
  • syster anna

Idol 2005

Tycker (också) att Jens är usel. Och Måns, fattar inte att han får hänga kvar...? Tycker att det var okej att Ola åkte hem i fredags. Han var ingen jag retade mig på, han var ej heller någon favorit.

Såklart gillar jag Sebastian. Och ELina.

• syster anna

Skönt att Jonah åkte ut (även om jag hoppas JEns åker nästa gång), det finns redan en Danile Lindström och vi behöver inte en till .

• syster anna

Lite stressad i förra inlägget (sitter på jobbet) och det blev stavfel Sorry!
    Daniel menar jag såklart.

Och jag kan väl tillägga om någon missuppfattat mig, att jag INTE gillar varken Jonah eller Daniel Lindström...

• syster anna

Jag tycker Jens helt saknar utstrålning. Han är en i mängden, ingen jag kommer ihåg.
    Han har dessutom ingen bra röst. Tycker inte han utmärker sig alls. Vi har alldeles för många usla dussinartister i Sverige redan, vi behöver inte en till.

• syster anna

Det finns en solklar vinnare i Idol, och det är Sebastian. Han kan sjunga, han har en egen stil. Han har utstrålning. Och han är så mycket bättre än de andra i programmet.
    De andra kommer inte bli stjärnor. De kommer glömmas bort.

• syster anna

Ska bli gött att se Sebastian rocka skiten ur de andra på fredag ....

• syster anna

Har svårt att se Mes-Agnes eller Mes-Sibel sjunga rock. Eller Måns, som jag tycker är urusel. Kollar på progranmmet trots att jag inte gillar riktigt musikstilen eller de som sjunger . Gillar Juryn bäst av allt, det är därför jag kollar .

• syster anna

Michiara: Ja, jag gillar henne inte...

• syster anna

Är Kirsti hög eller vad? Asgarvar åt varje kommentar hon fäller !

• syster anna

Okej, efter första låten:
    Sebastian: okej. Snygg på scen.
    Sibel: urusel. Rösta ut henne ikväll please!
    Jens: pinsam
    Agnes: absolut usel ikväll, ingen röst. Passar absolut inte att sjunga denna genre.
    Måns: Snygg på scen, men gillar inte hans röst.

• syster anna

Låt två:
    Sebastian: Lovely.
    Sibel: blääää!
    Jens: pinsam
    Agnes: usel röst, uselt framträdande.

• syster anna

Nej, jag gillar inte Sibel.

• syster anna

Vi kanske ska rösta ut menlösa Agnes ikväll?

• syster anna

idiotblondinen: om det redan finns en M. Carey, så behöver vi väl inte en till?

• syster anna

Jag älskar Swartling när han såga Måns i varje program (utom efter låt ett idag då, förstås)!

Ut med Sibel, Agnes, Måns eller Jens.

Svar på tråden Idol 2005