Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • felicia6

Idol 2005

Felicia6s kille nu som skriver för jag orkade inte logga in på min egna fl (;
    men men till saken, eddie är ju bara för mkt (: han är som smält smör i en form redan fylld med sliskig olja ;D

• felicia6

Jag hejjar självklart på Jonah o Cindy. Tycker dom var överlägset bäst ikväll

• felicia6

Mer MÅNS åt folket.. Åh, han har nog allt..

Känner att tonåringen kommer fram i mig nu o får denna idolkärleken till någon..hihi

• Felicia6

Hmmm.. Är det inte meningen dom ska vara sigsjälva o ha sin egen "touch"?
    Det där var såååå bra MEN, det var PRECIS på pricken som Ola i the ark..
    Rösten lät precis som Ola, och dansade precis som Ola..

• Felicia6

Det jag tycker är så trist är att dom som vet att dom är bra på nåt, ja, dom spelar på samma sak HELA tiden..
    Många gör mig otroligt less på dom just pga det..

Sebastian gör SAMMA rörelser i varje program, samma kast med huvudet, samma sorts låtar..

Måns likadant. Han vet att han har charmen, så han spelar över på den HELA HELA tiden.. O smöriga låtar hela tiden för han visste det gick hem hos folket från början..

Ola med sin falsett.. Väljer hela tiden låtar som är småsmöriga och som han får sjunga falsetten i..

Jag gillade både Ola o Måns från början.. Nu är dom bara sliskiga och enformiga tycker jag..
    Och Sebastian har en bra röst, men jag vill se han göra lite mer av den, i stället för att köra i samma spår hela tiden.

• Felicia6

På tal om en mun som snörps..

Jag blir TOKIG på Sebastians min som han gör hela tiden då han sjunger.. Han liksom drar ut munnen som ett o så så tvärputar med läpparna på nåt jävla vänster..

Nån mer som lagt märke till det?

• Felicia6

Agnes STOR??
    Vad är då jag? Haha, elefant ggr 50?

Jag måste säga att sebastian var bra ikväll. Jag brukar inte gilla han, men han var bra ikväll.. Tycker alla höll hög ribba ikväll... alla utom Agnes.. Jag tycker inte att Agnes höll måttet denna gång tyvärr..

• Felicia6

Jag tycker att Agnes är så himla negativ till allt.. I varenda program där man sett att dom ska göra något, så hör man alltid att hon är negativ till det, och det känns inte bra osv osv osv osv.. Okej, EFTERÅT är hon skitnöjd över att ha gjort det, och det var roligt osv..
    Men jag tycker att allt dom har gjort är "inte hennes stil".. Och jag tycker inte man ska ha den inställningen då man är med i Idol..
    Som igår i inslaget då dom skulle sjunga med det där bandet tex..
    Och i samma program att hon hade varit osäker över juryns låtval, för det var ju inte hennes stil heller o så många hade sjungit den innan osv osv osv..

• Felicia6

Älvira, men dom måste väl ändå vara intresserade av att just få lära sig inom många saker? Jag tycker inte man ska va med i idol o få vara med om massa olika saker o lära sig, om man ändå bara låter negativ om alla saker man provar på..

Svar på tråden Idol 2005