Inlägg från: silhuett |Visa alla inlägg
  • silhuett

Idol 2005

Sebastian är coolast.. Wow, jag älskar hans framträdanden!!!

• silhuett

Jag håller med dig "väntar o längtar". Ola är hemskt tråkig.. Men han lär väl inte åka ännu, alla små-tjejer är ju förälskade i honom

• silhuett

Har ni sett Aftonbladets egna omröstning? Sebastian har hittills fått 43% av rösterna
    Han är överlägsen, helt klart!

• silhuett

Haha, ja jag tror itne Jonah är "creepy" för att han är kristen
    Läste nånstans att även Maria är det, men har inga säkra källor på det..
    Hursomhelst så känenr jag många kristna som är allt annat än creepy

Men jag håller med om att han ser lite "lustig" ut. Dryg eller nått.

• silhuett

Ja, och så har han ett konstigt ansikte..
    Han ser helt enkelt lite mystisk ut

• silhuett

Jag hoppas på att Elina, Agnes, Jens och Ola ska åka ut.. Jag TÅL inte deras röster! Det SKÄR i öronen!

• silhuett

Aftonbladet har ju en egen omröstning varje fredag på sin hemsida. Första kvällarna fick Jonah 40% av folks röster. Igår fick Sebastian 40% av folks röster. Jag tror helt enkelt att vem som är populär som förändras ju mer man får se av deras talanger

Sen TROR jag att Sebastian skulle klara av en ballad alldeles utmärkt, för han har en bra röst!
    Däremot tror jag inte riktigt han vågar släppa sin stil ännu, eftersom den tycks gå hem så bra hos folk. Men jag är säker på att han kommer klara en ballad superbra, och jag längtar efter att få höra den

• silhuett

Ja, själv såg jag Darin live i vårt köpcentrum här i vintras *skrattar*
    DET tycker jag är att sjunka lågt.. Daniel fick ju i alla fall sjunga på konserthuset här i stan.

• silhuett

Oojojoj, ser fram emot Sebbes framträdande!! Undrar just hur han kommer sjunga den låten? Nu blir jag väldigt nyfiken

• silhuett

Och måste ju säga att Sebastian gjorde det bästa låtvalet; jag ÄLSKAR Kent och jag ÄLSKAR Sebastian! Kan det bli bättre??

Svar på tråden Idol 2005