Inlägg från: Smokie |Visa alla inlägg
  • Smokie

Idol 2005

Själv är jag ett stort fan av Jens, han är såååå....mumsig liksom! =O)
    Nu har jag inte läst hela denna tråd, men nog måste det väl finnas fler som gillar honom??!! Han är ju trots allt kvar!
    Nästa fredag åker Sibel. Tror det kommer att stå mellan Agnes och SEbastian. Tror ni det kommer in någon Joker? Och iså fall vem?

• Smokie

Jag tycker "Rädda Jens"-kuppen är hemsk.. Grabben är ju bara 17 år!!! Hur f-n kan man förnedra någon så? Den som ligger bakom denna idiotiska kuppen är ju bara ute efter att tjäna pengar. Han säljer ju tröjor på sidan!!! Hallå?? Antagligen är det nån tragisk figur som själv drömmer om att bli kändis.
    Jag blir så arg!!!!!

Jag gillar Jens, det har jag gjort från början! Jag hoppas han orkar med detta, själv skulle jag gå under..

• Smokie

Håller med om att Sebastian är en riktig Slem-Helge. Han ålar sej på ett riktigt äckligt sätt...brrr...Fattar inte vad ni ser hos honom. Bläch bläch bläch Mick Jagger-wannabe!
    Hoppas han åker ut ikväll.

Men smaken är som baken, hata mej inte nu alla Sebastian-fans. Trots att jag inte gillar honom är jag säker på att han kommer att gå lååångt!
    Nej, hejja Jens!!

• Smokie

Jag hoppas att Jens kommer in som Joker och vinner alltihopa! * Drömma kan man ju*

Svar på tråden Idol 2005