Idol 2005
Inte Sebastians musikstil direkt, men han är ju superbra annars...så jag hoppas verkligen att han får många röster!!!
Inte Sebastians musikstil direkt, men han är ju superbra annars...så jag hoppas verkligen att han får många röster!!!
Kom igen nu tjejer...rösta på Sebastian nu!!! Man vet aldrig, trodde aldrig att Jonah eller Ola skulle åka ut. Rösta så han inte åker ut, det får han bara inte!!
Han är grymt bra förresten.
Vet nu varför Jens hänger kvar!!
Råkade hitta en sight där en person satt igång en kupp som ska vara mot Breitholtz och BMG och TV 4. De har fått massvis med människor att rösta på Jens och har som mål att han ska vinna, bara för att jäklas!
De flesta som har skrivit har dock skrivit att de absolut ska stödja kuppen, och de har spridit ut det till många olika sighter. Många röster blir det snabbt. Och tittar man på omröstningar som aftonbladet t.ex så borde han inte vara kvar (tydligen).
Hoppas att jag inte satt griller i huvudet på er nu, så att ni hänger på kuppen!
Jag hoppas att Sebastian vinner, tycker att han helt klart har varit bäst ifrån start.
Kan det verkligen stämma? Kan inte se programmet ikväll för vi ska ha fest, och kikade i vår dagstidning och där står det att reprisen inte är förrens den 1 december, kan det verkligen stämma? Någon som vet?
vilken är unt:s sida?
jenita
Undrade jag med...så jag gick in på TV 4:s hemsida...å se där var det ...konstigt
. Bara man funderar lite så brukar det inte vara så svårt att hitta saker
.