Inlägg från: Amarone Classico |Visa alla inlägg
  • Amarone Classico

Idol 2005

NÄÄÄÄÄÄ nu åkte Lennart ut

• Amarone Classico

Han med ring i näsan som sjöng Augliera's "Beautiful" första gången hejjar jag på!

Jag kommer inte ihåg vad han heter och jag som brukar vara så bra på namn

Sen gillade jag Jimmy också

• Amarone Classico

Jag tror att mycket i Idol är spex och fejk faktiskt.

Som att Hilda blev plockad på stan.

Eller baladiladali-killen, han kan ju inte ha varit på riktigt!

En del tror jag är gjort för att få bättre TV.

• Amarone Classico

Jag håller också på Sibel och Johan ikväll!

Men jag kommer inte att rösta, där går gränsen

• Amarone Classico

Hade velat se James och Jens gå vidare i fredags.

Fick en av två och det är ju inte illa

Jag övergav min gamla favvis Johan eftersom han gjorde sitt andra dåliga framträdande i rad. Syyyynd, han var ju så söt!! Men som 16-åring har man ju framtiden för sig, så han kanske kommer igen

• Amarone Classico

Hejja Angelica!!!

Jag tycker det är enorm skillnad på att få kritik av juryn, och att bli utsatt för en kampanj av okända människor. Juryn är en del av programmet och något de tävlande vet om.

Jag hoppas också att Jens INTE vinner, av flera skäl

• Amarone Classico

Jag kommer återigen att hoppas på att en i mitt tycke gräslig person åker ut ikväll

• Amarone Classico

Jag tror att allt redan är uppgjort och att röstningen bara är ett PR-spektakel!

• Amarone Classico

Är det ingen mer än jag som tror att röstningen bara är pr- och tjäna-pengar-fejk och att juryn redan har bestämt hur det ska gå?

• Amarone Classico

tahira, vem är det som granskar? Och kan man be att få se resultatet av röstningen?

TV4 har väl inte så mycket att förlora på att bryta mot lagen, de har ju gjort det förut och blivit fällda (i andra sammanhang) och kanalen lever ju än

Till alla som läste in något annat än vad jag skrev i förra inlägget vill jag bara förtydliga att jag inte PÅSTÅR att det är på ett visst sätt, bara att jag TROR det.

Svar på tråden Idol 2005