Inlägg från: Alec |Visa alla inlägg
  • Alec

Idol 2005

Jag är lite småförtjust i Sebastian! ;)

• Alec

Verkar som om jag är den enda som gillar Sebastian, vilken tur då får jag ha honom för mig själv ;) haha

• Alec

Jag blir så kär i Sebastian när han går ut och gör Bowie... Oh!

• Alec

Å nej, världen behöver inte en ny Mariah Carey...

• Alec

Apropå Sebastian.
    Jag tror att oavsett om han vinner eller ej får han sig ett skivkontrakt. Man kan liksom inte bara låta honom försvinna ut mitt i ingenstans...

Ursäkta, men hur låter Måns egentligen? Mes Måns

• Alec

jag tycker inte alls att måns är bra. han låter som en mes. visst han har ett charmigt leende men när det väl kommer till kritan så är han ingen idol. eller jo, för småflickor kanske!

• Alec

Oj jag har ju totalt glömt bort att Jens är med. Ja, antagligen har jag glömt bort det eftersom han inte sjunger nämnvärt bra och då inte fastnar i minnet!

• Alec

ut med jens
    ut med måns
    ut med agnes
    ut med sibel
    sen vinner sebastian!

• Alec

Det är ju så att Life on Mars är en av de bästa låtar som, enligt mig, någonsin gjorts. Den är perfekt in i minsta detalj och att Sebastian lyckades så här väl är stort. Jag kan förstå honom, att han var rädd det skulle vem som helst ha varit om man tar på sig ansvaret som låten medför!

Sitter och lyssnar på Bowie just nu, bara för att njuta av låten för andra gången idag!

• Alec

Jag tror att varför man inte gillar Sebastian är för att han inte riktigt hör hemma i Idol. Att hans kläder, attityd och blick hör hemma på en scen någon annanstans, vart som helst men inte Idol. I Idol ska det vara tjejer som Elina (eller vad hon nu hette) och Jens, såna som det är synd om såna som Juryn dömer ut och då tycker folk synd om dem och röstar. Ta mig tusan, Sebastian har varit med varje vecka i alla olika teman och för det mesta har han fått höra att han är bra. Jag förstår inte vad som gör honom dålig? Ni kan väl inte säga att han sjunger dåligt? För då måste jag nog hänga mig. Att man sen inte gillar hans stil, attityd ect ect ja det kan jag stå ut med men inte att han sjunger dåligt.

(ops, jag låter som en hängiven fjortis på fjorton år... men äsch det tar jag!)

Svar på tråden Idol 2005