Idol 2005
ååhh vad sebastian är snygg
och helt klart bäst. Nä, agnes var inte bra idag..
ååhh vad sebastian är snygg
och helt klart bäst. Nä, agnes var inte bra idag..
Ja, agnes verkade väldigt väldigt osäker. både på rösten + att hon flackade med blicken och "rockade" inte med kroppen..
men agnes är väl inte snygg? har inte hon lite mulligt ansikte..?
SaCaNiTi
nä, jag tycker inte att man kan vara snygg om man har lite mulligt aniskte. dessutom tycker jag inte att hon har snygg kropp heller, hon är liksom för stor..
men alla tycker ju olika oc uppenbarligen tycker många att hon ser bra ut (kan inte förstå varför bara..)
Ja hon sjön faktiskt falskt. men det var som "det låtsas vi inte om.." från juryn, jag tycker alltid att det brukar vara så när någon gör något uppenbart fel
ninna76
jag tror att svenska folket inte tyckte hon var tillräckligt snygg helt enkelt
haha, fy fan vad roligt! det är lätt det bästa nån gjort på länge
det skulle ju verkligen vara så jävla kul om han vann!
vill bara tillägga att jag absolut inte tycker att han är en bra artist på något sätt, just därför hade det varit så roligt
jag tycker att det hade varit jävligt roligt, mest som ett statement mot alla dokusåpor. Inte för att tv4 eller juryn (inkl. Daniel) hade brytt sig, de har redan fått in sina pengar vid det här laget..
Det hade varit roligt och ingen hade ju tagit skada av det, alla deltagarna kan ändå räkna med att få mer jobb i framtiden och kolla på Darin, han vann ju inte. Okej att Sony BMG kanske inte skulle sälja lika mycket skivor med Jens som någon annan, som är en bra artist, men det har de råd med..
riktigt kul
www.familjeliv.se/Forum-5-156/m5562120.html
www.familjeliv.se/Forum-5-98/m5558834.html
Det sprider sig fort...
som någon annan sa tidigare, det verkar mest som om de posar tillsammans. tror inte att de faktiskt har, då hade man med största säkerhet hört betydligt mer om det.. tror ni inte?
någon som såg idol- nedräkningen igår? mysig idé tycker jag
nej, det är olagligt att göra så. just eftersom röstningen kostar pengar.
Lite småkul att det var just KISHTI som påpekade Jens svengelska!
håller med de flesta andra; Sebastian och Sibel är snyggast, bäst och på en helt annan nivå än de andra!
ja, jag hejar lätt på Sebastian men håller med Millan. Det bästa är ju nästan att komma långt men inte vinna, speciellt om man är så grym som Sebastian!
Kul om Sibel vann, tycker att hon är mest "pop", söt och lätt för småtejer att beundra. Agnes ska ut! hon är för ful och för dålig helt enkelt
Alec
hon ser väl okej ut när hon är superstylad. men hon ser ut som ett litet barn.. Tycker att hon är extremt oattraktiv
bara för att man är 17 är det ju inte snyggt att se ut som 12..
Dessutom tävlar de om att bli popidol. Nämn nån popidol som inte är attraktiv. det är något som krävs för att vinna helt enkelt...
hanna sl
eftersom röstningen kostar pengar vore det bedrägeri att inte rösterna "gälls" och eftersom alla program där man röstar och det kostar är så hårt granskade så tror jag definitivt inte att det bara är pr, tv4 skulle kunna förlora så mycket om de gjorde något olagligt och det kom ut...
nä, näst sista
Jag tycker att Sebastian är bäst, utan någon tvekan.
Men jag hoppas att Sibel vinner, hon skulle kunna göra hela SonyPop-grejen jävligt bra och hon har en fantastisk röst.
Sen får Sebastian ett annat sorts kontrakt med musik som passar honom och släpper en skiva
Så får det gärna bli!