Inlägg från: Kattii |Visa alla inlägg
  • Kattii

Idol 2005

är det ingen annan som tycker som jag?
    tycker Sebastian borde åka ut.. gillar verkligen inte hans attityd, och han sjunger så enformigt, allt låter likadant...

ps. alla har rätt att tycka vad dom vill, så inte för många hårda ord till mig nu ;)

• Kattii

Cheri: alla har väl rätt till en egen åsikt?

Jag fattar inte varför alla tycker Sebastian e så bra, tycker han e enformig och sjunger likadant hela tiden. Fast iofs tycker jag inte någon är speciellt bra det här året i Idol, om man jämför med förra året.

• Kattii

Ingen annan som tyckte Sebastian va värdelös ikväll?
    Han förtjänade att åka ut mer än Jens.

• Kattii

Vad är det som är så bra med Sebastian???
    jag fattar det bara inte, han borde åkt ut för längesen.

• Kattii

Cheri: Han har en bedrövlig attityd, och sjunger inte ens hälften så bra som folk verkar tycka. Och så är han så himla enformig, sjunger likadant hela tiden.

• Kattii

Cheri: Han anpassar sig ju inte efter genren, utan sjunger jämt med samma stil, typ The Ark. Det var det jag menade. Dom andra har iaf lite variation.

• Kattii

Cheri: Jag tycker att det är ett tecken på enkelspårighet, dålig fantasi. Det är ju meningen att man ska visa sin kapacitet som mångsidig artist, inte som en trallande egoist.

• Kattii

Cheri: Nu har du missuppfattat mig, syftet med idol är inte att få fram en kopia från en befintlig artist, utan en helt ny sorts artist som är kapabel till att sjunga praktiskt taget vad som helst, därför bör man va väldigt flexibel som artist vilket jag tycker att sebastian inte är. Jag anser att han bara är en dålig Mick Jagger kopia.

• Kattii

universalwoman: jag tycker om dig äntligen nån som tycker som jag.
    Känns som jag jämt får försvara mig för att jag inte tycker som alla andra att Sebastian e bäst.
    Håller också på Agnes, även fast jag tycker att hon sjunger lite för tyst ibland.

• Kattii

Ser på reprisen nu på rock-temat.. missade ju när Sebastian sjöng Life on Mars förra gången. Och jag fattar bara inte vad ni menar?? Det va ju inte bra.. :/
    Visst han kunde hålla en ton, och det lät ju fint.. men det kan alla andra i idol också, och har gjort det hela tiden. Då tyckte jag faktiskt att Sibels version av Nothing else matters va bättre..

Svar på tråden Idol 2005