Inlägg från: Trulis |Visa alla inlägg
  • Trulis

Idol 2005

Jens är okej om man blundar, för han är rätt trist och blek på scen och det håller inte i längden.
    Jag tycker att han kunde ha åkt idag istället för Elina.

Annars är Måns en favorit, och Agnes med

Sibel är duktig men tråkig tycker jag så ut med henne med om jag får rösta

• Trulis

SophiaM nej du är inte ensam
    Men det är väl som tidigare år... folk "glömmer" att rösta på sina favoriter, eller så tokringer andra på samma person...

• Trulis

HÅller med, hon var bedrövligt pinsam idag..... :-/

• Trulis

för att inte tala om klänningen... påminde om engammal plisserad kjol från 70-talet som man hade hängt på...

• Trulis

Å andra sidan är det väl inte meningen att bara ska ge fin och bra kritik? Det vore ju urtrist om de bara jamsade och inte var helt ärliga tycker jag.
    Dessutom lär de här artisterna få höra ett och annat om de ska fortsätta i den här branschen, och det är inget direkt "lulllull" över den.
    Ibland gör det ont, ibland inte, precis som ute i verkligheten.

Men som vanligt... det är ju vad jag tycker...

• Trulis

Sibel tål verkligen inte kritik, vad nu än tidningarna skrev idag så fick dete inte ta miste på hennes reaktion på kritiken. Om hon nu är en stjärna så ska hon kunna stå pall för även hård kritik. Som någon tidigare nämde, så är det klart att de grillas med, helt klart!

Visst sjunger hon okej, men för slätstruket och tråkigt enligt min mening, så jag sern helst att hon åker före Jens, även fast han borde ha åkt för länge sen.

Till final tror jag på Agnes och sebastian, fast min favorit är Måns.

• Trulis

Hoppas bara att Agnes röst håller ikväll.. hon har tydligen åkt på nåt sk*t

• Trulis

Hoppas det! Ser gärna henne till final!

• Trulis

JAg tycker att Sebastian och Agnes duett igår var en riktig rysare igår. Jisses vilken ståpäls jag fick!

Svar på tråden Idol 2005