Inlägg från: Jenny81 |Visa alla inlägg
  • Jenny81

Idol 2005

Själv så håller jag på Sebastian! Han är cool och har en mycket bra röst! :)

• Jenny81

Jag tycker också Sebbe är snygg. *Me like a lot* ;) Han vinner, Agnes 2:a och Sibel 3:a...

• Jenny81

Åhhh!!! Ser fram emot ikväll. Har laddat upp med Cola o ostbågar... Härligt!!!! :)
    *Go Sebbe, Go Sebbe, Go Sebbe!!!!!*

• Jenny81

Är det någon mer än jag som faktiskt tror att Agnes o Sebbe är ett par? Om inte annat passar de väldigt bra ihop!! :)

• Jenny81

kami74 - Kan inte slita mig från Fl... Hemskt; men sant... *Skratt*

• Jenny81

rosamoln - Ja, jag såg den där. Faktum var att jag faktiskt tänkt på om de var tillsammans innan jag sett den. Men jag tror de är tillsammans... Annars gullar de väldigt mycket med varandra...!!! :)

• Jenny81

Kami74 - Vet precis hur du har det... ;) Min lilla skrutta springer runt för fulla hus här också, vill titta på sig själv på kort i datorn ena stunden, nästa stund ska hon titta på Nalle Puh video, nästa vända hon kommer ska man hämta hennes dockor isängen, osv osv.. ;) Men det är väl så det är att vara mamma. :) Dessutom springer sambon runt o letar julgardiner... *asg*Håller med dig, FL är verkligen beroendeframkallande! Farligt!

Svar på tråden Idol 2005