Inlägg från: universalwoman |Visa alla inlägg
  • universalwoman

Idol 2005

Rolig tråd..
    Igentligen tycker jag att ingen på idol är någon igentligen talang, Jonah kan bli det om han "finslipas" :) Och Agnes röst är cool, men för svag/mesig. Dessutom kommer väl hon så långt bara för att hon ser bra ut. Trist..

Jens var ju riktigt pinsam idag, men det har han alltid varit! Hur kom han med till slutfinalen igentligen?? Stackarn..

Elina är väl den enda som känns äkta! Hon verkar ha fötterna på jorden, äkthet uppskattar jag, även om hon är ung vilket märks, så är hon ju bäst eftersom hon är mest äkta!!

• universalwoman

Å varför kan inte Agnes förmedla sig på scen? Hon lutar ju sig tillbaka på sitt utseende bara! trist..

• universalwoman

AAAAAAAAA hur kunde Jonah åka före Jens??? Före någon annan för den delen? Alla är ju kassa, men vad är detta??

Fjortisar gillar väl sådana som Jens på scen. Jag skulle aldrig lyssna på någon av artisterna! Tjejen som åkte före Jonah var den som skulle ha vunnit allt! Vilken röst hon hade!! Värdelöst.. Pinsamt fjortisar!

• universalwoman

Jag kan sätta 10.000 på att Agnes vinner allt p.ga av hennes utseende. Endast! Trist..

• universalwoman

halstabletten
    Jo visst kan hon sjunga, men hon har ju ingen äkthet, ingen somhelst "real feelin" på scen, i sina låtar! Ingen riktig grymhet (styrka i rösten) även om hon är duktig på att sätta toner! Äkthet och känsla i låtarna är viktigast av allt anser jag, men så lyssnar jag ju bara på solu också hihi... nu finns det ingen soul kvar på idol, bara "fjortis-pop" därför kommer nog Agnes att vinna.

• universalwoman

soul ska det stå
    Agnes är som en ny Britney eller Augilera typ. Snygg men ingen känsla, ingen somhelst äkthet. Men det gillar människor tydligen! Så enjoy!

• universalwoman

rosamoln, ja det är ju så!
    Vem kan påstå att utseende INTE säljer? Även om hon är otroligt tonsäker så känns det.. trist. En snygg förpackning liksom.. resten då? Nää så less på britney-typer och det kala kommersiella

• universalwoman

Ebbaebbasmamma Så känner jag med! Elina är så skön, jordnära på nåt sätt även om hennes unga ålder märks.

Cheri jo Aguilera är asgrym, men ingen äkthet. Precis som Agnes!

• universalwoman

.. men sånt säljer!!

• universalwoman

Om sveriges fjortisar tar det lugnt med att rösta fram "smöris grabbarna" :) Så kan jag satsa hur mycket somhelst på att Agnes vinner allt! Jätteroligt för henne isf!

åå varför skriver jag här igentligen?... jag som inte gillar såpor! *L*

• universalwoman

rosamoln nää hon är lite klen i rösten, det tycker jag med.
    Vet inte vem jag håller på nu, stackars juryn, de får då att jobba med..

• universalwoman

Haha satt och tänkte på det.. Lustigt att ev lansera Agnes utomlands.. "And heeeere comes AAAgnes!" inte vidare hottat namn

• universalwoman

Måste bara få säga att jag förstår vad Kattii tycker.
    Sebastian är så mycket "the ark" eller de här som gjorde låten "I'm electric"..
    Synt-pop liksom. Samma samma..
    Han har bra röst, absolut, men eftersom jag gillar soul mer är väl Agnes bäst kvar.
    Sibel är också bra, men för klen i rösten många gånger, hon skulle behöva mer djup i rösten.

• universalwoman

Å vad är detta med Sebastians jeans??
    Måste han ha så fula tajta jeans varje gång? Vad händer annars? Döör killen??
    *Våga ha andra jeans Sebastian!*

• universalwoman

vet igentligen inte varför jag retar mig på Agnes, hon kan ju sjunga, men det låter liksom för tillgjort! Hon bjuder inte ett dugg på sig själv vid intervjuer heller. Är det bara jag som tycker att Agnes är få-ordig? Blyghet i all ära, men hur ska hon kunna bli en stjärna som tar för sig?..

• universalwoman

Zazla jag tycker precis som du!

• universalwoman

Jag hoppas på att han som var så duktig på att brejka och sjunga ladi-li-li-lala
    kommer in som joker och vinner alltihopa! En sådan klass är det ju på idol!
    Agnes är jättesöt! Men hon låter som att hon har en klump smör i halsen när hon sjunger och varför gör hon ett enormt underbett när hon sjunger?

Svar på tråden Idol 2005