Idol 2005
Av killarna gillar jag Måns mest, sjunger ju så bra och har ett så charmigt utseende!!!
Av tjejerna är det absolut Sibel som är bäst!!!
Men man kommer nog hinnan ändra sig många gånger innan det är klart....
Av killarna gillar jag Måns mest, sjunger ju så bra och har ett så charmigt utseende!!!
Av tjejerna är det absolut Sibel som är bäst!!!
Men man kommer nog hinnan ändra sig många gånger innan det är klart....
juryn snackar ju ibland om att man måste ha utseende och se ut som en stjärna. Varför tar man då med Viktor?!?! Inte fräschast istan med sina snusgula tänder precis...
ja nu får vi ju rösta!!!! Så programmet börjar 20 sen är det lite andra program i mellan och sen är resultatet vid 22:30 tror jag. Och efter det börjar Paradise Hotel, måste titta
Hur man nu ska hålla sig vaken.....
Jag tycker också att Jens har gjort sitt...Har ingen klar favorit som jag hade förra säsongen men i final vill jag nog se Sibel, Sebastian och Jonah
jag röstar inte, är väl för snål
Jag blev också förvånad, trodde att småtjejerna röstade på Ola, åtminstone skriker dom ju högst....
Själv tyckte jag att Elina var sämst, tycker inte alls att hon sjunger bra!
Sebastian är klart bäst, visst han kör samma stil och rörelser men han går ju ut på scen som att han äger den, det känns som han redan är en artist liksom. Då måste man ju vara självsäker!!! Sen har han väldigt bra röst också!
Måns har ju ett väldigt charmigt utseeende, men jag tyckte han var bättre när det var auditions, men det berodde kanske på motståndet...
Agnes stör jag mig tyvärr på. Hon sjunger jättebra när hon tar i ordentligt annars låter det bara mesigt, sen kan man väl inte vara en stjärna och prata med läspande bebisröst?!?!
Jag tycker Sebastian ska vinna!!! Han är ju en artist redan och gjorde ett bra framträdande trots att han såg att svimma av efteråt!
Sen tycker jag att Sibel ska gå till final, men det är nog bara för att jag stör mig på Agnes, gillar inte henne helt enkelt... För båda kan ju sjunga!