Inlägg från: TANKGIRL |Visa alla inlägg
  • TANKGIRL

Idol 2005

Jag gillar Sibel, sedan att disco inte var hennes starka sida håller jag med om.
    Jens var INTE badboy utan wimpboy

Sebbe är klart bäst.... å så saknar jag Olas glittrande leeende

• TANKGIRL

Det är folket som bestämmer vem som vinner...
    Jag tror sebbe vinner.
    alla är bra men jag gillar Sibel mest men jag tror hon kommer att åka ut denna gången.
    Smågrabbarna röstar väl på Agnes.

• TANKGIRL

Ja Agnes sjunger bra men jag tycker att hon har så enformig röst å jag hör aldrig vad hon sjunger. Sibel har stark varierande röst å det föredrar jag att lyssna på.

• TANKGIRL

Fram med mer Rock ja men kanske inte i ett popidolprogram.
    Jag tror Sebbe hade blivit som bäst om han inte vann å fick göra en skiva på sitt alldeles egna sätt. För det är ju det vi gillar eller??? Å om Sibel inte kan ta kritik så kan Sebbe inte heller det. han nästan lipa efter Nothing compares to you idag.
    Å vem är bar på att ta kritik överhuvdtaget som tonåring å i ett direktsänt program med massor av förhoppningar i bröstet??

Agnes grötar så å sluddrar så jag knappt hör vad hon säger.
    Rätt enformig oxå.

Sibel är duktig på det mesta inom musik.
    Jag bryr mig inte om att se, programmet handlar ju om musik. Å det vill jag höra, inte se.
    Sibel är en liten superdiva med enorm röst Henne tror jag stenhårt på med sina varierande starka röst.
    Jag har röstat på henne.

Visst Linkin park är väl asgrymma. My december är annorlunda men så jävla bra.'
    Tummen upp för linkin

• TANKGIRL

Cheri:

Phnatera skrev att hon gillade linkin å jag hoppade på

• TANKGIRL

Rosa moln:
    Helt rätt. det var inte längesedan Sibel var fjortis. Sedan tycker jag inte att vi ska dömma den privat. Det är ju rent musikaliskt detta gäller tycker jag.

• TANKGIRL

Cheri: hahaha.... jag menade som privatperson får de vara hur fula, dumma, korkade å fjortis som helst. Så länge de sjunger så att håren reser sig

Svar på tråden Idol 2005