Inlägg från: Kami74 |Visa alla inlägg
  • Kami74

Idol 2005

Har inte lagt mig i innan, men jag vill ha ut Agnes

• Kami74

De klagar på honom när han sjunger en tjejsång...sätt tjejerna på killsångerna, så vet man ju att de inte klarar sig så bra heller.

• Kami74

Nej, inte min favorit alls...sorry

• Kami74

Och Agnes får en "lätt" låt jämfört med de andra...Sebastian en tjejlåt och Sibel en rocklåt...och Agnes en klassisk tjejlåt som passar någon med stark röst... hoppas hon misslyckas...och där skar det sig lite ...hehe

• Kami74

Tjafsa hur mycket ni vill...bara Agnes åker ut *håller tummarna*

• Kami74

Attans Alec...är det hans hemliga barn vi ser på bilden

• Kami74

Jag håller med om att Jonah skulle varit i finalen, hade var ju hur bra som helst.
    Håller även med att Sebastian ska bli tvåa, annars riskerar han sin karriär med en sån skiva. Kolla hur det gick för Daniel förra året, inte mycket mer efter första halvbra skivan. Darin gjorde mer populär musik och blev större. Likadant för några år sedan med Popstars, han som vann (som jag inte minns namnet på, mörkhårig ganska söt kille) gjorde en skiva som var helt värdelös, medans Jamie som blev tvåa eller trea gjorde en skiva som sålde bra och som han själv gillade.

Att Agnes gick vidare anser jag dock vara fusk, hon fick perfekta låtar för sitt sätt att sjunga jämfört med Sibel...så jag säger att det var välplanerat av juryn, då de ville ha med henne till finalen.

• Kami74

Jag tycker bäst om Sebastian, det står jag för, men Agnes röst är bra när hon måste ta i och sjunga. Däremot emmellan dessa partier i en låt blir hennes röst så oerhört barnsligt konstig...kan inte förklara riktigt Därför tycker jag inte att hon ska vinna...hon klarar inte en hel skiva utan att få låtar där rösten bara blir konstig istället för bra. Sebastian å andra sidan klarar allt...på sitt eget sätt...och det funkar för mig i af

• Kami74

Lorén, var det den supersmala mörka tjejen med krulligt hår? I så fall håller jag med om att hon var hundra gånger bättre än Agnes

• Kami74

Jenny81, gå och plugga med dig

• Kami74

Jag vet Jenny81...jag ska egentligen läsa jag med..men det är ju ingen idé...två småkillar springer omkring och bråkar och sen ska dottern skjutsas till träning om 1,5 timmar...då kan jag ju slösa tiden här *asg* Fl är beroendeframkallande

Svar på tråden Idol 2005