Inlägg från: Tuzza |Visa alla inlägg
  • Tuzza

Idol 2005

Sebastian, Jonah, Sibel, Måns å Ola....e bäst...

• Tuzza

Jag gillade Maria tills i fredags...Tyckte hon sjöng helt ointressant då..tyvärr...Hon har vatt betydligt bättre...

• Tuzza

Jag tycker juryn börjar bli trist...Det spelar ju ingen roll vad de gör nu...som i fredags när Agnes sjöng fel i början på låten..visst..hon räddade det snyggt..men hade Jens gjort samma hade han blkivit totalsågad...*tror* Jag tyckte det var rätt att Jens åkte men jag tycker juryn börjar fega nu.-..dom vill så gärna ha somliga i finalen...Jag tror tyvärr att Sibel åker nästa gång..annars e hon å Sebbe mina favoritet...Gillar inte Agnes alls, men jag tror hon å Sebastian kommer t final,,å att Sebastioan vinner...

• Tuzza

Heja Sebastian! Men synd att Sibel åkte ut. Jag gillar inte alls Agnes röst, det låter som hon har gröt i halsen eller nåt. Hon är jätteduktig och musikalisk, men hon tilltalar inte mig det minsta. Dessutom tycker jag bara hon fnittrar i intervjuerna och svarar ju knappt på frågorna..Inte för att det kanske hör dit..men iaf. Sibel har en mkt klarare röst och det tycker jag är starkare. men måtte Sebastian vinna..han e en klar stjärna och har vartt min favorit sedan dag 1.

Svar på tråden Idol 2005