Inlägg från: jenita |Visa alla inlägg
  • jenita

Idol 2005

Den som kommer sälja mest skivor efter programmet oavsett om hon vinner eller inte är helt klart AGNES. Hennes röst är obeskrivlig helt enkelt!

• jenita

Jag älskar Sinead o´connors låt som sebbe sjöng ikväll, men jag tycker inte att han gjorde den bra!
    Sebbe har alldeles för mycket spasma ryck på scenen...(för min smak)

Så länge Agnes går till final så bryr jag mig inte vem som kommer med henne för i finalen kommer den person ändå stå vid sidan av när AGNES glänser och sopar mattan med den person!

• jenita

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa agnes i final!!!!

lätt match nästa vecka!!!

• jenita

Asså e inte Peter jättsöt när han gråter? (tycker jag iaf)

• jenita

Det är ändå tur att smaken är som baken (delad)

• jenita

Egentligen spelar det kanske ingen roll vem som vinner, det är inte det som kommer avgöra vem av dem som blir framgångsrik...Det beror ju på vems skiva folket går och köper sedan för jag är helt övertygad om att de båda kommer spela in en skiva...

Personligen kommer jag att köpa Agnes skiva!

• jenita

mmm, det sista i sibels andra låt, var genomfalskt...

• jenita

Jo hon kom av sig, men hon kom tillbaka brilljant...

• jenita

Tycker agnes har lite rätt att vara "barnslig", hon e väl ändå bara 17 år gammal, jag var också otroligt fjantig då! (Tycker själv att det är lite av hennes charm, i måttliga mängder givetvis)

• jenita

Jag var mer besviken förra året!

• jenita

Ja Agnes behöver verkligen öva på att prata med journalister, ja och nej svar kommer inte att funka när hon kommer ut i stora världen...

Och Sebastian skulle behöva en shoppingtur för att hitta byxor i sin storlek *L*

• jenita

dom kanske inte ser agnes dåliga sidor då dom vet vad talang är när dom ser den!
    bara min åsikt i det hela!

• jenita

var röstar man på vilken låt dom ska sjunga???

Svar på tråden Idol 2005