Idol 2005
Konstigt att juryn ratar vissa och säger att de är hur kassa som helst, när de egentligen är ganska bra, medans andra som inte alls sjunger bra går vidare ibland.
Konstigt att juryn ratar vissa och säger att de är hur kassa som helst, när de egentligen är ganska bra, medans andra som inte alls sjunger bra går vidare ibland.
Jaha är det HAN som är Sebastian! Jag sa faktiskt precis detsamma till min sambo igår, att har verklgien Ola Salo/The Ark-stuk över sig.
Men jag gillar ju Måns och James bättre. Tjejerna tyckte jag inte utmärker sig på nåt speciellt sätt direkt.
Ynklig->"På en av nakenbilderna poserar ?Idol?-deltagaren med en annan kvinna. En av dem är försedd med handklovar." och "På en annan bild slickar en av kvinnorna den andras bröstvårta" låter onekligen som sexbilder och inte "snälla" bilder. Eller du kanske har sett bilderna?
Första tjejen lär väl åka ut.
Hur många åker på varje program? Två eller tre?
Jag gissade också på Måns och Maria igår. Tyckte att de faktiskt var bäst igår.
Sebastian är ju verkligen en entertainer iaf!
Jonah kan ju inte vinna. Även om han har en superbra helt prickfri och perfekt röst så är han alldeles för tråkig. Juryn skulle bra gräma sig om de fick svenska folket att rösta fram honom som vinnare istället för exempelvis Sebastian.
Då blir det förra året i repris. (Darin och Daniel, ni vet!)
Däremot hade jag gärna sett Lorén vinna förra året. Att hon inte har släppt någon skiva eller nåt, hon hade ju kunnat bli stor.
Jag tyckte också att det var bra att Sibel valde nåt annat!
Jag tycker inte att Agnes var bra.
Maria var bra däremot än så länge. Men förhoppningsvis kommer sebastian att vara bäst.
Men jag var positivt överaskad av Sibel. Tyckte inte att hon var särskilt superbra tidigare.
Tror att Agnes eller Marieme åker.