Inlägg från: Phantera |Visa alla inlägg
  • Phantera

Idol 2005

Tror jag asså!

Men nu ska jag gå och lägga mig!! *gäääääsp*

Natti!

• Phantera

Kan det inte bli tisdag snart??

• Phantera

Hoppas Sibel sköter sitt låt-val denna gång!! Tror det var därför hon åkte ur förra året...hon var ju min favvo!!

*sitter och kollar på klipp* ;-D

• Phantera

Kommande program:

"Tisdag den 6 september kl. 20.00
    Audition i Malmö

Onsdag den 7 september kl. 20.00
    Audition i Piteå och Stockholm

Torsdag den 8 september kl. 20.00
    Audition i Stockholm

Tisdag den 13 september kl. 20.00
    Slutaudition i Stockholm, del 1

Onsdag den 14 september kl. 20.00
    Slutaudition i Stockholm, del 2

Måndag den 19 september kl. 20.00
    Kvaltävling 1

Tisdag den 20 september kl. 20.00
    Kvaltävling 2

Onsdag den 21 september kl. 20.00
    Kvaltävling 3

Torsdag den 22 september kl. 20.00
    Kvaltävling 4

Fredag den 23 september kl. 20.00
    Kvaltävling 5

Så är det äntligen dags för det första direktsända fredagsprogrammet där du kan rösta på din favorit.

Fredag den 30 september kl. 20.00 - direktsändning!

Därefter röstas de tävlande ut en efter en varje fredag. Till slut finns det bara en tävlande kvar. Kanske blir det just din favorit som står som slutlig segrare av Idol 2005!?"

• Phantera

Weeee...fast jag är så trött och så ska jag upp tidigt så jag får spela in det istället...orkar inte sitta uppe. Plus att om jag sitter uppe så blir jag bara pigg om jag varit trött länge...knasigt!

Ni får skratta lite åt/för mig med!

• Phantera

tempo21 > Som någon annan skrev...du kan kolla på nätet. Blir ju inte riktigt samma sak visserligen, men bättre än inget kanske?

Själv har man jobbat så jag har inte orkat vara titta på IDOL utan spelat in det och tittat dagen efter...
    Längtar till nästa vecka. Blir kul att höra vissa, som JAG inte trodde skulle gå vidare, med andra låtar.

Ja...Same-flickan var ju hur söt som helst!

James Gamba tror jag är från Eksjö från början. Känner igen honom...(är själv uppvuxen där...) Han var ju rätt bra fast såååå bra vet jag inte om han var...eller? Hm...återstår att se!
    Längtar tills nästa vecka!

• Phantera

Måndroppe > Cooolt! Att du var från Eksjö asså.
    Jag är 2 år äldre än James...men jag hade en bästakompis i den åldern så jag hade rätt bra koll på dem också...
    Kan hända att han flyttade när han gick i 6an eller 7an...men jag känner definitivt igen namnet...utseendemässigt har han ju vuxit en del...men tja...

Svar på tråden Idol 2005