Idol 2005
HAn sjöng Mandy, fast han sjöng Kirsti istället för "mandy"
HAn sjöng Mandy, fast han sjöng Kirsti istället för "mandy"
men om ni inte gillar wailande, då gillar ni inte Sibel då? hon wailar ju som bara den.
själv tycker jag att det verka himla svårt att waila, så då borde dom ju va extra duktiga dom som gör det....? eller är jag helt ute å cyklar?
åååå va sur jag blir, varför gick inte johan vidare för. VEM har röstat på den där tråkmåns-divan Ola egentligen, han ser ju likadan ut som Jonah. Inte för att det spelar nån roll men... jag menar bara att alla ser ju likadana ut, det är ju inget kul, det är ju liksom ingen som sticker ut och är egen! Utom då möjligtvis Johan! hoppas han går vidare i morn istället då! suck!
va besviken jag blev på Sibel. jag satte mig jättebekvämt i soffan och skruvade upp ljudet på max typ och tänkte att nu ska jag njuta. men nähä! vad var det för skit? det va ju inte alls bra! varför va hon tvungen att ta den tråk-låten? vill hon bara visa hur höga toner hon kan ta eller, hur duktig hon är som kan sjunga Celine Dion & Mariah Carey??
suck igen, jag börjar tröttna på henne och hennes smörsång.
Sibel va verkligen inte duktigast igår, blir så sur på juryn som ändå ska prisa henne så, hörde dom inte hur hon sjöng, eller ville dom inte höra?? har dom typ bestämt sig för att Sibel är bäst eller? "du är den bästa vokalisten i hela tävlingen", jaa det verkar som att dom har bestämt sig...
Men det tycker inte jag och jag kommer inte rösta på henne. Hon gjorde mig himla besviken.
nu minns jag inte vad alla sjöng men det var en kille som jag tycker sjöng rent ut sagt skit och falskt och sen fick han också en massa lovord.... vem var det? va det anton? vad sjöng anton? minns inte...
Tycker att Johan sjöng rätt bra men trist låt, bara "i love it when we do it i love it when we do when we do when we do when we do when we do when we do when we do when we do......" *GÄSP*
Vad sjöng ola för nåt nu igen?
jaha så ikväll är det Viktor bland annat, ska bli intressant å se hur dom har stajlat honom. ursäkta ordvalet men han är verkligen äcklig. ser mer ut som en luffare än som en idol.
intressant att dom kan ta hur fula och finniga killar som helst men inte en enda tjej har något "obehagligt" i utseendet....... *hrm*
hihi, tyckte från första gången ajg såg henne att hon liknade Kelly, å SPECIELLT igår... kändes lite som att det va meningen, men då passade ju inte låten henne ju! vilken kjol hon hade ! herregud!
MEN vad duktig hon va alltså!!!! den låten är ju SKITSVÅR att sjunga, har alltid beundrat christina aguilera för att HON kan sjunga den och har tänkt typ att det finns väl ingen annan än hon som kan sjunga den... men elina kunde!!!! *jubel, hurrarop å klapp i händerna*
jag röstade på henne, som ni kanske förstår.
Sebastian va asbra, på sången, verkligen skitbra. bad day går ju hela tiden på radio så man har ju hört hur den "ska" låta och sebastian gjorde den verkligen perfekt.
men jaa han är alldeles för melody club med sitt smågungande , det stör jag mig på skitmycket...
men jag röstade på han också, hehe.
tycker att alla kan gå å kamma sig utan Ola möjligtvis...
herregud va BRA av han å sjunga DEN låten... helt otroligt!!!!
jens - flopp, lite halvtråkigt
elina - bra, mest bara för att jag gillar henne över huvud taget, men som juryn sa, hon kan inte sjunga höga toner, det låter som skrik
jonah - sjunger bra, men han är såååå tråkig att titta på, värsta vardagskläderna ju, hallåååå????
marieme - ok, men trist
sibel - suck.
sebastian - VARFÖR måste han köra den där melody club-stilen?? om han slutade med det så, wow!!
cindy - tycker det mest bara va skrik.
maria - fel låt....
ola - jaaaaaaa!!!!!!!!! se ovan.
Måns - överskattat..... tycker inte alls han va så bra som han alltid varit...
agnes - har aldrig gillat å kommer aldrig att gilla..
såå hehe nu vet ni vad jag tycker...
Agnes e en liten grå mus tycker jag.... ingen Idol-touch på henne...
har inte agnes nån fantasi eller?? hon sjöng ju den låten på första adition jue.
kolla hemsidan.
så hon VET ju att hon fixar den låten, snacka om fegis.
ååååå vad jag stör mig på agnes!!!!!!!!!!
meeeen jag FÖRSTÅR inte vad som är så speciellt med agnes!!!
hon e ingen IDOL...
maken till mesigare människa har jag aldrig sett.
det måste ju bli lite mer go i henne om hon ska komma nån vart.
trodde jag skulle dö när hon körde Im so excited.. jasså är hon excited??? det syntes då rakt inte förutom när hon kom inspringades som en å annan joggare.. sen blev hon helt still...
"aaaaa åå sen tänkte jag att jag kan ju ta den här.... vahetere... im so excited som vi har sjungit med min kör......."
MEEEEEES!!!!
jaaa hon har fin röst men hon e ingen idol punkt slut.
som nån annan skrev här innan hon e liksom "jaaaa hihihihihi näääää hihihihihih.... jag veeeeeet inte..... tihihihihihihih"
SUCK.
stitch , det skulle nån i juryn kunna säga..
snart tystnar musiken för dig också jens, alltså...
vaa vem åkte??