Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

Idol 2005

Marieme var oxå sketabra!!! Men hon kommer väl bli vald som en till fredagen va*hoppas*... juryn gillade henne ju!!!

• Missisola

Gillar inte Sibel.....

Nä heja Linn och Ola(eller Johan)

• Missisola

Åhhh....Sebastian är verkligen MIN Idol!!!! Han har allt....verkligen min stil ... och så som de sa naturlig...HEJJA!!!!(till slutsegern)

...var det nån som sa att det var spex när de tog in Sebastian...hmm....det var ju hans MAMMA!!!!.... så det så!

I morgon ska de väl få fram de två sista....

• Missisola

Tyckte Sibel skulle åka..... fast Cindi var nog ganska rätt oxå...

J-lar va besviken hon blev....känslomänniska som hon är...

Nae - jag håller på Sebastian till segern!!!

• Missisola

Ja Sebastian är ju liksom redan "klar" känns det som... vad mr kan han behöva förbättra... Och jag GILLAR hans Kristoffer - manér(sångaren i Melody Club)
    Grabben sjunger toppenbra, rör sig bra på scenoch man blir typ glad av att se han!

• Missisola

Cinzano: Håller med dig !!! Sibel kan sjunga, men är ju TRIST!!!! SkitTRIST

• Missisola

Sebastian och Jonah är två so, bara går in och kör...vad har de i Idola att göra....De är för bra för denna tävling...

Den jag gillar minst är Sibel.... tråkigare får man leta efter....ok att hon kan sjunga, men som juryn tjatar om...hon når inte fram...Jag kan inte se henne som en IDOL!??!

• Missisola

Sibel.....my god how I dislike her.... Och j-lar va småsint hon såg ut när Daniel såga henne... Blixtar kunde döda...

Det finns bara en IDOL..eller vad man nu ska kalla han....SEBASTIAN
    Grejen är att han är för bra för att vara me di denna tävling...
    Skulle gärna höra han sjunga hela The Arks"It takes a fool to remain sane" ...lät ju så bra!!!

• Missisola

Kan inte rå för det med jag avskyr verkligen Sibel..... hon har NOLL utstrålning och jag kan INTE se henne slå som en Idol!!!! *fyyyyyyyy*

Svar på tråden Idol 2005