Idol 2005
tyckte faktiskt att ingen "stod" ut denna gång. Tänker inte rösta på någon!
tyckte faktiskt att ingen "stod" ut denna gång. Tänker inte rösta på någon!
Men visst är programledarna jätte tråkigt klädda. Kan förstå att artisterna ska synas men vad var det för tramsigt och tråkiga färger programledarna har. De kan inte ha samma stylist som artisterna.
MARTINA - NEJ! Du hade ju chansen och sumpade. Jag som hejade på dig!
Visst verkar alla jättehispiga och nervösa?! Det är väl för att det verkligen är sista chansen.
Agnes fixade ju det - eller vad säger ni?!
Men vad var det för topp Agnes hade på sig? Nä den var ju inte så super - den var grön och hängig.
GO Sarah GO Sarah
Det enda som jag tycker Sarah har emot sig är att hon ger ett litet osäkert intryck och sitter nästan och ber om ursäkt och rycker på axlarna. Det kommer man inte så långt med om man ska bli en stjärna!
Nej inte Marieme och jens
Jag hejade ju på SAHRA och JAMES
Tycker Marieme är liiiiiiite för mycket,
oj oj oj ett "vild kort"...hmmm undras vem juryn vill ha där..... jag tror de väljer JAMES
Dream of You: Varför skulle de inte välja James - de har hela tiden öst beröm över honom och att han har "det" och är en naturbegåvning. Vem tror du att de välje då? I så fall är mitt andra tips Sarah
Marieme släppte ju inte alls loss, hon vågar inte för det ska vara så "perfekt" att det blir tråkigt.
JENS åker bort - redan när han klev upp på scen gav han intrycket att han var en förlorare...... och så var det ju också...