Inlägg från: Loren |Visa alla inlägg
  • Loren

Idol 2005

Isano: Ju mer jag tänker på det desto mer håller jag med - att man borde kanske sluta titta eftersom klassen bara är SÅ LÅG! Men....jag vet att jag kommer sitta bänkad ändå nästa fredag. Hihi

Kan inte släppa att Jens är kvar när tex den blondlockiga tjejen (minns ej namn) och Marième har åkt. Nog var väl båda de två bättre än honom åtminstone?... Får npg sälla mig till er som säger att det är fjortisarna, eller tolvåringarna typ (tjejer), som röstar mest...

KENT är bäst förresten!!

• Loren

Samma här.... Kommer säkert inte köpa ngn skiva, men det är ju så kul att vara en gnällkäring

• Loren

Jag känner att jag kan ha överseende med Sibel, hon är ju ändå bara 16 år (kanske 17?) - bara ett barn! Ger ett väldigt flickigt och lite osäkert intryck - vill verka tuff och framstår då kanske som mallig, men jag tror hon är en rätt gullig tjej. Lite psycho-bull från mig...hihi..... Vad är det mer för låtar med på fredag då??

Heja Sebbe förresten...

• Loren

Stitch: Jajamensan - Robbie är FÖR bra för att efterapas! Särskilt av Jens, URK. Har ngn redan listat upp fredagens låtar? Nyfiken...

• Loren

Aha, nu hittade jag....

Sveasmamma: Sebastian var det... Han är mångas favvo, även min!!!

• Loren

Ja - bäst låtval hittills tycker jag! Ska bli skoj

• Loren

Tycker nog också det är dags för Jens att åka nu. Röstar dock inte...överlåter det åt fjortisarna så kan jag sitta och klaga sedan...hihi

• Loren

Personligen får jag sälla mig till de som tyckte rätt person åkte ut OM man baserar det på gårdagens framträdanden - Jens var bättre än jag förväntat mig med Robbie-låten och Ola sög verkligen gammal bäver. Då inser man att Justin T sjunger riktigt BRA. Tyckte att rätt personer var i botten - men i största allmänhet får jag nog vara tjatig och säga igen hur dålig standard det är på tävlingen. Finns det verkligen inte några bättre där ute i stugorna....

Bäst igen - Sebastian. Men Jonah var riktigt bra också, trots att jag tycker att han är trist. Sibel var också rätt bra - absolut inte hennes bästa, några toner var falska, men ändå bra i sammanhanget. Agnes sjöng väl också bra, men kan inte sluta störa mig på henne... Clabbe tog väl dock priset med sin kommentar till henne - inte kul eller okej.

That's it folks

• Loren

Jonah - en manlig Carola. Ja, han kan säkert gör en karriär inom kristen pop/rock - finns ju en ganska stor marknad för det, särkilt i USA. Känns dock inte rätt för Idol... Men visst, dumt att hänga upp sig på en persons tro. Typiskt svenskt, och jag gör det också lite alltså....

• Loren

fenomen83: jo, jag håller med dig alltså - men i sverige är det ju tydligen ingen bra " egenskap" att vara kristen och artist, inte för tydligt i allafall... Jonah är inte min favvo, men det är för att jag tycker han är lite trist, bra röst dock.

Svar på tråden Idol 2005