Inlägg från: halstabletten |Visa alla inlägg
  • halstabletten

Idol 2005

Sebbe är överskattad Jag tyckte att han lät riktigt illa idag, dock inte lika illa som Jens. & Marieme var bara platt

Annars har jag mest bara ros idag- Sibel, Ola, Elina, Jonah, Agnes, Måns- alla gjorde de bra framträdanden!! Och det var kul att se lite "annan" stil ifrån Sibel och Ola som tog sig an lite annat än de brukar göra.

• halstabletten

Rosamoln- Jag är inte "emot" Jens...jag har tyckt att han varit lite blek, inte utmärkt sig lika mycket som de andra tidigare, men han har gjort okej framträdanden...utom igår, för då höll inte rösten, på flera ställen sjöng han falskt.

• halstabletten

Inte på vanliga fyran. Jag tror att någon nämnde något om någon av de andra fyran kanalerna, men den har jag inte så jag minns inte exakt vad den heter.

• halstabletten

Agnes var överlägset bäst ikväll! Sibel sjöng också bra men hon måste våga leva ut ännu mer på scenen och ta för sig mer i intervjuerna! Elina blev jag lite besviken på.

Jens- som jag innan bara ville att skulle dra, gjorde bättre ifrån sig än väntat. Ola var faktiskt inte alls bra men tyvärr tror jag att hans fanbase ser mellan fingrarna, samma sak gäller sebastian. Jonah var inte heller på topp...:/ Och Måns *suck*. Nej killarna får tummen ner ikväll överlag.

• halstabletten

Jag trodde inte att Ola skulle få åka heller, men han gjorde ett mindre bra framträandande idag så det kändes rätt ändå. Även fastän jag gillar hans röst då han håller sig borta från falsetten.

• halstabletten

Tragiskt att Jonah åkte istället för "karaoke" Elina och Jens (!!!)

• halstabletten

universalwoman- pga hennes utseende?! Tjejen är ju bra på att sjunga.

• halstabletten

Jag tror liksom vissa andra att ftonbladets skriverier kan ha påverkat resultaten igår. Jag tycker faktiskt att det är rätt uselt att de publicerar en artikel där de kallar en av deltagare för mobbare just innan de ska upp på scenen. Visst KAN han ha varit taskig, men när man läste artikeln mer ingående tyckte jag hellre att det verkade som att han var less på att vissa deltagare inte tog tävlingen lika seriöst som han själv gjorde.

• halstabletten

Vad tror ni? Får vi se Måns göra "Carlton-dansen" på fredag kväll?

• halstabletten

Jag tycker inte att någon av de två är speciellt bra. Men Jens borde ha åkt nu senast för han gjorde det absolut sämsta framförandet då. Hur det blir nu på fredag lär tiden utvisa, men jag hoppas ändå att det är någon av de två som åker.

Svar på tråden Idol 2005