Inlägg från: silhuett |Visa alla inlägg
  • silhuett

Idol 2005

Loren:

Håller med dig till 100% !!!!

• silhuett

Skulle vara bättre om man fick rösta på den man ville skulle åka UT. Då skulle jag ringa mångta samtal
    Nu hejar jag ju på Sebastian, och eftersom han är så populär känns det onödigt att lägga pengar på att rösta.

• silhuett

Det tror jag inte

För övrigt kan jag inte ringa och rösta eftersom vi har bredbandstelefoni, så de numrena funkar inte
    Och jag tror även att min mobil-operatör har spärrat för betal-sms (kunde i alla fall inte skicka sånt en annan gång).
    Så jag får lita på att det svenska folket har bra smak..

Men eftersom alla bara klagar över att fel personer åker ut så tycker jag det är det man borde få rösta på
  • silhuett

Jag tycker han har utvecklats en hel del Hoppas det går bra för honom ikväll!

• silhuett

Idag var Sibel och Jonah bäst. Jonahs uppträdande var överraskande bra, trots att jag hatar den låten.

Marieme vara fruktansvärt dålig idag, tyvärr.. Hon brukar ju vara bättre.
    Sebastian brukar också vara bättre, fast Kents låtar är ju lite speciella också.

• silhuett

Kan inte se avsnittet ikväll efetrsom vi är bortbjudna på middag hos några vänner
    Men jag får väl titta på utslagningen vid halv 11 istället

• silhuett

KvastHilda:

Du kan se hans uppträdande på Idols hemsida, om du vill. Gratis

• silhuett

fenomena:

Det stämmer det du säger!
    Jag menar Britney Spears och Jessica Simpson är ju kristna, men lika populära för det

• silhuett

Tja, det är ju svårt att veta.. Jag har bara skvallertidningarnas sägner att gå efter

Båda har ju i alla fall väntat med sex till äktenskapet

• silhuett

Jessica Simpson hade i alla fall sparat sig

Svar på tråden Idol 2005