Idol 2005
tusan jag hade fel. hur kunde måns åka innan jens?
tusan jag hade fel. hur kunde måns åka innan jens?
Men han är kvar därför att det är synd om honom, därför älskar fjortisarna honom och ringer tusen gånger från hemtelefonen och gör sina föräldrar galna eftersom telefonräkningen blir skyhög!
Vinner Jens, man vet ju aldrig, måste jag hänga mig
Så här var det i fame factory också, minns ni inte han mes killen i skrynkelskjortor som grät varje veckofinal? Han blev rysligt poppis trots att han varken kunde sjunga eller roade på scen.
Ja, helt enkelt Jens är nya Patrik!
Erika: de röstar på honom av samma anledning som folk röstade på grinPatrik i fame factory! ;)
klart tusan sebastian ska vara med elita. han är ju en rocker och måste ha tjejer med stora rattar ;)
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,730056,00.html
haha, jag kan inte låta bli att fnittra lite!
Angelica: jag tror inte alls att det är avundsjuka. inte på långa vägar. och vad spelar det för roll egentligen? han har valt att vara med i programet vilket innebär att han blir en utsatt och offentlig person.
Tess7709: det tycker jag är en helt annan grej. här handlar det om en kille som valt det offentliga livet. han är inte den första som blir "utsatt" och han kommer inte vara den sista. är han så naiv att han inte vet om att folk röstar på honom av medlidande så kan jag inte annat än tycka synd om honom. jag har sagt det innan och jag säger det igen, jens är den nya patrik (för er som inte vet vem jag syftar på så är det grinpellen från fame factory som fick vara kvar för att folk tyckte synd om honom). jag tycker inte att det är jämförbart att säga att jag skulle tycka att det är okej att min son låtsas vara kompis med någon och sedan snacka skit om honom.
Okej, men då tycker jag att alla ska sluta håna tjejer som Natascha, Elita mfl som ALLTID blir hånad. Men det kanske är okej, för de har ju stora bröst och långt blont hår? Om man har rätt att vara offentligt och inte bli hånad. Men det är ju det som är så fantastiskt här i Sverige, att vissa saker är okej medan vissa inte är det trots att det i grund och botten handlar om samma grej!