Inlägg från: Phantera |Visa alla inlägg
  • Phantera

Idol 2005

Imorgon börjar det igen! HEEEELA veckan...eller vardagarna iaf!
    Fast jag missar på onsdag och fredag...jobbar då. Men jag lär spela in!

Heja Sibel!! Mfl...

• Phantera

SnutteNutte > Det du!

Nej...men 20 är det väl...som ovanstående skrivit...

• Phantera

Jag gillar också Johan...men han hade så konstigt låtval...var precis som Clabbe sa..."Out of caracter"...(eller hur han nu sa?)...

Men Ola och Sibel är helt ok. Hoppas Johan och Lina går vidare till andra chansen då!

• Phantera

FÖRRESTEN!!

Lite OT eg...men jag och mannen min satt och tittade lite på "Floor filler" på TV3 innan Idol började igår...
    Juryn där var ju så mesig...man har ju vant sig vid deras "rättframma" stil och uppriktiga(?) bedömning!

Här var det bara: Bra kämpat! Till alla...typ!! Fastän det var kasst!!

Go Idol-juryn go!!

• Phantera

Heja James!!
    Tror jag..eller så är jag bara partisk för vi är uppvuxna i samma stad!

• Phantera

Jag hoppas James och Agnes får tävla imorgon...bl andra!!

• Phantera

James? Ska han vara med...? Åkte inte han ut? Jag hade nämligen hoppats att han skulle få sista platsen, den som Agnes knep...hm...?

Aja...hoppas de sjunger lite sväningare musik ikväll så man får se lite "moves"...inga trista ballader. Det har man fått se så många av!

Nehepp...vi ses!
    Ska titta på Idol och sen sova...jobbar HELA helgen!

Natti!

• Phantera

Angelica > Ja, det är klart...men när det blev klart vet jag inte. Hon ska iaf vara med ikväll...

• Phantera

Nej...går inte att jämföra FF och Idol.

Men om man nu ska jämföra; jämför resultatet...hur många (vinnare) kommer ni ihåg från FF? Samt hur långt har de kommit?
    Jag tycker nog Darin kommit längst av alla? Redan 2 skivor släppta...plus att han är ju BRA!
    Nu har det ju inte gått så lång tid sen sist...men han "slår"...han finns kvar.
    De från FF försvinner efter 2 mån...typ.

Jag gillar Idol bättre. Kul när de sjunger covers, men tillslut så kommer det ju nya låtar för dem att sjunga. Plus att det inte är så himla mkt "dansband"...som jag inte gillar. FF var ju typ dansband till 98%????!

Men jag TYCKER inte Sebastian ska vinna.
    Och kvalitén på sången i sista programmet var inte så hög tycker jag inte. Men några var super.
    Gillade Sibels version!!

Heja Idol! Heja Sibel!

Svar på tråden Idol 2005