Inlägg från: ärtprinsessan |Visa alla inlägg
  • ärtprinsessan

Idol 2005

Jaaa, Gäspan! Bra artistval! Kan man maila och tipsa dem?

Förresten, det där med låtval...får de någon vägledning där? Tycker de väljer KONSTIGA låtar över lag. Och kritik får de för det också

• ärtprinsessan

Gäspan! Ballader borde hanteras för sig. Med försiktighet. Som någon annan skrivit, så har ju tyvärr Sibel redan fastnat i träsket. Och Ola. Men Måns var modig och tog ett steg upp ur kletet.

Idag hörde jag Depeche Modes nya låt för första gången. Det räcker långt en halvmulen tristmåndag som denna

• ärtprinsessan

TACK Veran! Nu slipper jag bevaka fyrans sida!!!

• ärtprinsessan

Jonahs låt är ju säkrast. Tänk om James fått sjunga den med sin mjuka mysiga röst.

• ärtprinsessan

Nu är det snart dags igen! Känns jättelängesen det var fredag sist...

• ärtprinsessan

Hej Zophie, tyvärr går det inga repriser men jag tro man kan se programmen på tv4.se om man är medlem, det är inte gratis

Guuud vad Ola är tråkig. Som att titta på målarfärg som torkar, jag var tvungen att sätt amig vid datorn för att inte somna.

• ärtprinsessan

Sebastian regerade! Men jag tycker nog han kunde spänna av lite i "efterpratet".
    Sibel
    Marieme Jajjamen, nu börjar det komma fram, det där man VET att hon har.
    Maria Borde INTE åkt ut!
    Agnes
    Jens
    Elina
    Måns
    Ola
    Jonah förstörde en skön låt. Han är creepy

• ärtprinsessan

Huvva. Sista morgonen med Sibel. Jag spyr.

• ärtprinsessan

Oj, klickade iväg lite för fort.
    Det känns som att man kan missa här omgången utan att bli alltför ledsen.
    Tror på Sebbe. OM han tonar ner mellansnacket lite...

• ärtprinsessan

Oj, jag gillade Agnes idag. Resten gjorde inget speciellt intryck...
    Kassa låtar...jag skulle vilja veta vilka som fanns att välja på...

Jävlar. Marieme kan bättre. Nu får hon skylla sig själv om hon får åka hem...
    Sibel. Förfärlig!
    Jonah. Jäck. Plastig.
    Ola. Jäck. Smör.
    Måns. Nja. Kan bättre.
    Sebastian. Lite variation kanske? Samma rörelser...samma smajl...samma samma...zzz
    Elina. Medioker. Bästa låten.
    Jens. Bättre än förut, men ack så boring.

• ärtprinsessan

Hade hellre sett att Jens/ Måns eller Elina åkte hem före Marieme, men det var helt ok att hon åkte.

Ses vi nästa vecka? Glöm inte meddela när tema för nästa vecka är klart!!! Natti natti!

• ärtprinsessan

Ola o Jonah får också gärna pysa, men de verkar ju ha en ganska säker fan-skara..

• ärtprinsessan

Å så torrt att någon av killarna förväntas vinna
    Att fjortisarna tömmer sina sms-konton för att pusha fram smöriga fjäskisar.

• ärtprinsessan

Hahaha, Mamma Anna! Visst blev det fel när Hellström & Ugglalåtar skulle stylas om till IDOL-sånger.

Men det kröp lite obehagligt i kroppen när de här små söta idolerna sjöng om att älska med varandra. All kärlek är ju äkta kärlek och det klart att även de har sexliv, men jag får ändå krypningar av att tänka på taffligt tonårssex. *pensionärsvarning på mig*

• ärtprinsessan

Ahhh.
    Laleh på radion.
    En äkta artist som fixat sin väg själv. *beundran*

Ska sluta se på Idol. Yeah right. Not.

• ärtprinsessan

Jaaa, vad upplyftande att slajm-Ola åkte ut!!!

Svar på tråden Idol 2005