Inlägg från: Barbaskön |Visa alla inlägg
  • Barbaskön

Idol 2005

va va va _ men hur sjutton kan jens gå vidare?????

• Barbaskön

Kan man se hur rösterna fördelats på deltagarna? Ibland undrar om hur "på håret" det är mellan två deltagare...

• Barbaskön

Men varför är det så många som diggar OLA? Han kan ju inget sjunga det låter ju för jäkligt. Han ligger på gränsen hela tiden och väjer undan när det är svåare pariter både när det gäller ljusare eller mer bas. Nä bort med OLA

• Barbaskön

id78: Härligt att ha en kompis med i mitt tyckande. Han ser ju så slätstruken och uttråkad ut så jag somnar själv i soffan.....

• Barbaskön

Fast jag tycker Sebastian "apar" efter Rolling Stones i sitt rörelse mönster så att det blir lite väl löjligt. Hoppas att han nu gör något annat till nästa gång, höll defentivt med Clabbe när han klagade på att han körde samma scen-moves som förra gången.

• Barbaskön

Fast det som stör mig med Sebbe är att de mooves han gör är taget - anser jag.... trallalallallaaaaa

• Barbaskön

Tror ni att Agnes klarar "himlen runt hörnet?" den är ju mycket speicell med LIsa Nilsson som är suverän i den låten.... ja ja det visar sig - det kan bli hennes fall

• Barbaskön

Tycker Jens ska åka hem, han har gjort sitt. Synd att man inte kan rösta tvärtom....

Tycker också att tjejerna behöver vara kvar för att få balans men Marieme är lite tråk tråk tråk tråk tråkig........ hon är på någotsätt lite för "ordentlig" och präktig. Svårt att förklara men hon skulle behöva vara lite mer "vild och spontan"

• Barbaskön

Missade början då jag nattade plutten. Men de jag har hört hitills:

Agnes: något stör mig, hon ser konstigt ut har hon underbett? Jag får inte kläm på hennes röst, ibland är den stark i vissa partier i sången och ibland bara försvinner hon. Däremot var det ju en ursnygg outfit ikväll!

Ola: Äntligen får man höra hans röst - ogillar hans stil annars men idag verkar han mer ödmjuk

Sibel: Den som skrivit låten borde skjutas -hatar den, men Sibellan gjorde det mycket bra men ballader blir så trista...

Måns: Charmiga ögon men inte så mycket mer än så

Jens: Nä vad var det för darrande asplöv? Bort bort bort

• Barbaskön

Måns och Johna gjorde riktigt bra ifrån sig.

Jens var lika tråkig som vanligt och Anges hörde man ju inte som vanligt.
    Sibel var inte så bra ikväll och Sebastian gjorde inte riktig järnet ikväll!

Men tyvärr ryker nog Elina

Svar på tråden Idol 2005