Idol 2005
Kommer inte på vilken Sebastians är heller...
Kommer inte på vilken Sebastians är heller...
Jag tror att Jens åker ut. Han är nog inte så poppis. Själv tycker jag att han är tråkig, men det är nog mycket TV4:as fel. De filmade ju inte honom någonting innan, hade inte en aning om vem han var! Det är orättvist att vissa deltagare får mer TV-tid, då "lär man ju känna" dem.
Sebastian är bara FÖR bra! Kommer aldrig glömma hans "upprättelse" efter sin blackout!
Jag är faktiskt glad att inte Jens åkte. Han är lite gullig
Inte för att det ska handla om det, men han har inte synts så mycket, så han förtjänar faktiskt en chans!
Och Sebastian, som vanligt, helt underbar!
Vi fyra som satt och kollade igår tyckte inte att Agnes var bra, (själv har jag aldrig tyckt det, hon hörs ju knappt) men ändå visste jag att juryn skulle möra för sin lilla guldklimp! Sibel var hästlängder bättre än henne, men hon fick inte alls lika mycket beröm. Juryn har sina favoriter och de verkar inte ge sig. Tyvärr påverkas folket av deras åsikter.
Jag tror också att tjejerna åker i den ordning som (? du med katterna på bilden, glömt vad du heter) skrev. Fast det gör ingenting, jag tycker faktiskt att killarna är bättre än tjejerna i år. Konstigt det där... Fast igår var Sibel kanon!
Nela
Ja, det är visserligen tråkigt. Jag håller stenhårt på Sebastian, men som sagt, spännande är det inte...
Fast det kan ju alltid vända. (även om jag inte vill det
)
En av de som var hos mig igår, tyckte att Sebastian gick som en matador. Tyckte det var lite kul
Jag är lite rädd att Sebastian blir lite divig om han vinner. (fast han ska vinna
) Darin står i alla fall med fötterna på jorden.
Kan kanske bero på att Fame factory bara tar in de som redan är "kända" innan. Emil hade en pappa som var dansbandskung, Jessica blev uppringd redan innan av Bert, Magnus Bäcklund hade varit med i "Sikta mot stjärnorna". Tror att fler hade blivit uppringda och kände Bert sedan innan.
Det som är så bra med Idol är att de tar personer som verkligen börjar från början och inte har gjort en massa saker innan.
Jag gillade FF väldigt mycket, men jag tycker ändå att Idol är roligare
Tycker ni det är larvigt att vara publik i Idol om man inte är 15 eller under...?
Veran
Bra! För jag vill vara det
(hoppas min smiley blev rätt nu)