Idol 2005
Tycker inte Elina har sådär värst bra röst, men kanske om den "skolas" mer. Amy Diamond, yuck.... Så henne på tv live för ett tag sedan, hennes röst var SÅ hemsk
Känns som att Bert Karlsson skulle ge Ola ett skivkontrakt, eller ???
Tycker inte Elina har sådär värst bra röst, men kanske om den "skolas" mer. Amy Diamond, yuck.... Så henne på tv live för ett tag sedan, hennes röst var SÅ hemsk
Känns som att Bert Karlsson skulle ge Ola ett skivkontrakt, eller ???
Mallamojs: Jo, det hade varit lite kul om kunde ha varit kvar lite till, han var ju en go kille. Men tyvärr var han ju lite för dålig i fredags...
Mallamojs: Jo, det hade varit lite kul om kunde ha varit kvar lite till, han var ju en go kille. Men tyvärr var han ju lite för dålig i fredags...
zikoriat: Helt sjukt underbart....hahaha
I love it! Var tvungen att maila denna härliga länk till mina studiepolare....verkligen humor!
trollungar: Ja, Jens är rätt störande....Men gjorde ju trots allt rätt okej ifrån sig i fredags så det var väl kanske ändå rättvist?..
Cecilia2: Tycker inte att idol är eller ska vara bara en forum för pojkbandstyp-killar eller Britney-tjejer. Det är väl just IDOL de ska vara, det kan ju vara rock eller pop - eller har jag fel?
Ja, visst är american idol bättre! Absolut! Mkt högre klass på dem också, men det är ju ett större land förstås...
Muminmamman: Nepp, jag har också sagt samma... Di leva...hihi. kanske inte en komplimang direkt, men men...
Nämen, sanslöst att inte JENS åkte ut. Jag ville (som Kishti) bara sjunka igenom tv-soffan...gud så pinsamt. Även Elina och Måns sög gammal åsna. Låg klass, precis som det varit hela tiden. Urk. Visst är Jonah lite småtrist, men SÅ mycket bättre än de jag nämnde innan. Konstigt är det.
Julienne: Håller med ang Elina - det är störande. Vill inte vara taskig, men hon har inte "det" heller - kan inte röra sig på scenen och har inte speciellt bra röst heller tycker jag.