Inlägg från: fenomena83 |Visa alla inlägg
  • fenomena83

Idol 2005

jasså... förvånar mig inte å jag blir inte besviken. hon sjöng ju dåligt å en dålig låt.

vilka var det som hängde löst annars?

• fenomena83

neee inte elina... jag älskar hennes hår

fast jens får gärna dra dit pepparn växer...

• fenomena83

i helvete heller att Elina ska åka... det ska jag bli kvinna för, har ringt å röstat på henne!! tror iofs inte att mina små röster spelar nån roll.... men hon var ju urcool i kväll!!!!

men men kolla bara på programmet så ser man ju tydligt alla j-a fjortisar som står å skriver måååååååååååns ooooooooooooolaaaaaaaaaaaaa........
    SUCK...
    FAN att det ska va på det viset det gör ju allt så himla orättvist! dom är ju tråkiga och mesiga och bara smör och kladd.... å jonah som kör samma stil hela tiden med sin arm mot bröstet, jaa sebastian kör ju oxå samma stil hela tiden, skulle vilja se han köra en ballad, men han har ju talaaaaaaaang för sjutton..

idag körde han min favvolåt alla kategorier med min favvogrupp alla kategorier... å jag e stort the ark fan så jag borde veta vad jag snackar om, har sett ola salo live flera gånger... sebastian var ASbra!!!!! liiiite mesigare än ola salo dock såklart (det finns ju bara EN ola salo), men inte mycket...

men men suck suck dom där fjortis pojkarna kommer väl aldrig åka ut.
    ååååå va orättvist.

• fenomena83

ååå va han är äcklig, å till elina sa han ju också nånting typ vad du e sexig...
    uärk...
    sånt vill man ju inte höra från clabbe sånt vill man ju höra från daniel

• fenomena83

hihi jag skrev för nåra sidor sen att fjortissmörpojkarna aldrig skulle åka ut.....
    tjohooo va glad jag blev nu när alla tre hängde löst HAHAHA.... kom igen nu då jens nästa gång å sen måns....
    med mera.... orkar inte göra fler

• fenomena83

meeen jag tycker agnes sjöng dåligt i versen fast jäkligt bra i refrängen faktiskt...
    jag vet inte jag gillar inte agnes som sagt men det gäller ju för sjutton att kunna välja rätt låtar åxå.. tyckte inte den låten passade henne faktiskt bland annat av den anledningen som clabbeäcklet sa.. hon har liksom inte det go:et och klöset som anastacia har å då ser det ju bara dumt ut, var likadant när hon körde I m so excited och inte alls såg excited ut..
    Agnes e en mes som passar att sjunga typ såna låtar som sibel jämt sjunger (dvs smör) hon passar inte för vassa låtar, det gör däremot elina.... fan va hon e cool.
    sibel passar nog att sjunga vad som helst tror jag, om hon bara vill, för hon kan utvecklas jäkligt mycket...
    men agnes är en mes och ska sjunga meslåtar annars ser det knasigt ut så är det bara....
    säger ingenting om hennes röst dock den e jätteunderbar... men det är väl också allt.

sebastian däremot har allt å jag tror inte han skulle se dum ut även om han sjöng Ronan Keating eller Iglesias eller nåt sånt smör, för han skulle säkert fixa det också. men han skulle nog känna sig obekväm när han inte kan kicka loss sådär som han brukar. han e ju lite rastlös på scenen liksom.
    fast jag vill faktiskt väldigt gärna se honom sjunga en ballad.
    hmm, iallafall kanske Utan dina andetag med Kent eller Disease med the Ark....?

• fenomena83

meeeen va störigt då att det inte "går" att gilla jonah bara för att han e kristen. herregud! var å varannan artist e faktiskt kristen men det e bara det att ingen vågar stå för det. därför ska jonah ha eloge som vågar säga att han e kristen trots att han tappar röster på det.
    å han behöver inte alls göra nån karriär inom kristen rock/pop varför det för? vad jag vet så har han ännu inte sjungit nån kristen låt på idol å än så länge funkar han super på scen. sen kanske det är skillnad ju att han kanske vill sjunga såna låtar senare. jamenvisst varsågod i så fall då är det väl bra för honom men jag tror att han lika gärna kan sjunga "vanliga" låtar å bli precis lika poplär.
    ni kan ju ta en titt i era skivfodral och se under "tack till" vem 99% av alla artisterna tackar först... jo just det Gud! men inte får dom mindre beundrare för det...

nej usch vad jobbigt svenskt att haka upp sig på att Jonah e kristen... det är som att folk blir rädda att bli hallelujade och hjärntvättade om man lyssnar på honom då lite äckelkänsla liksom å ja precis rädsla helt enkelt.
    i USA e ju 99% av artisterna bekännande kristna men inte är det nån som äcklar sig och blir rädda där för dom. det e bara sverige som e så himla gömma sig under täcket för allt "udda" (hur udda det nu e att va kristen men jaja)

nej nej go Jonah! han e inte bäst men han är BRA, lite man i honom till skillnad från alla pojkspolingar, han har en underbar röst och befinner sig nere på jorden (sebastian tex är ju som ni säger "lite" divig) i ett lugnt å coolt tempo och jag bara ääääääälskade va snygg han var i den där hatten när han dansade.... *slurp*

• fenomena83

måste tillägga förresten att jag hatar att jonah alltid ska hålla vänsterarmen över bröstet/magen, det får han GÄRNA sluta med och köra nån annan rörelsevariant.

• fenomena83

britney spears har väl ändå inte väntat med sex till äktenskapet...
    eller, har hon? har ingen koll men jag har precis för mig att hon inte gjorde det att hon blev gravid innan hon gifte sig.

för övrigt så är ju sibel med all säkerhet muslim (å maria också, och darin) men lika populär ändå. DET är det ingen som säger nåt om...

jaja.

• fenomena83

nej jag tänkte att dom "borde" va muslimer för dom kommer ju iaf från muslimska länder... å i muslimska länder så är ju de flesta troende muslimer åxå inte som i sk kristna länder där långt ifrån alla e troende..
    men men jag kanske har fel dom kanske inte tror....
    men ni fattar vad jag menar va iaf???

eller har jag fått det om bakfoten att maria kommer från turkiet??

Svar på tråden Idol 2005