Idol 2005
Jens tycker jag ska ut! Tyckte det redan förra veckan! Han sjunger inget vidare...(bättre än mig...men ändå!)
Heja SIBEL!
Undrar vad det är för Tema ikväll?
Vill se lite upp-tempo iaf...
Jens tycker jag ska ut! Tyckte det redan förra veckan! Han sjunger inget vidare...(bättre än mig...men ändå!)
Heja SIBEL!
Undrar vad det är för Tema ikväll?
Vill se lite upp-tempo iaf...
Nu får småtjejerna skärpa sig!! Om de nu röstar på den de tycker är snyggast? För isf så har de fel!
Ola är snyggare än Jens...och sjunger 10 ggr bättre! Det är för f*n ingen utseende-tävling!! *irriterad*
Jens borde åkt ut förlänge sen!!
Skönt att Måns höll sig kvar dock...för han är riktigt fin att titta på. Inte för att det spelar ngn roll...men han gjorde bra ifrån sig ikväll. Bättre än Ola. Fast Ola sjunger nog bättre, mer allround, än Måns om man testar olika kategorier osv...?
UT MED JENS!!
Nu ska jag sova...natti!
Mumu > Ja...stackarn!! Tur att han inte åkte ut dock!
rödbettan > *håller med*
Jens var faxxt bra ikväll, fast lite för "rockig" för temat...vill att han åker ändå...för de andra är bättre och jag förstår fortf. inte hur han kom med till "final-programmen"...
Sibel var bäst!
Men Agnes var också bra.
Tror dock Elina åker? Eller?
Vilka hängde löst? Jag såg inte slutet/del två i fredags...
Elina förstår jag...men sen? Stod ngt om Sibel på Idol-sidan? Hon som var så bra, tyckte jag!
Gäspan > Jag håller med!
Men jag röstar på SIBEL!!
lawa > Ne...jag tyckte hon gjorde bra ifrån sig när hon sjöng Kelly Clarksons låt (var det förra veckan?) Och ja...nej...hon är bra "over all"!
HEJA SIBEL!
Jag gillade INTE Agnes 1a låt...hennes egen version var kass!! Blev förvånad över att juryn höjde henne över skyarna...igen!
Jag trodde meningen var att de ville höra henne ungefär som orginalversionen...??!!
Andra låten var dock mycket bra.
Men jag röstar på Sibel!
Får nog bli Sibel och Agnes...Sebbe passar inte riktigt som en "idol"...han är för lite poppig.
Skulle gärna höra Sibel sjunga en Linkin Park låt...där får hon skrika på både ett och annat sätt!
*gillar Linkin Park som f¤n*
NEEEEEEEEEEEEEEJ!
Så ledsen jag blir!! Sibel skulle ju vinna!
Aja...med tanke på vad Swartling sa så finns det säkert stor chans att ngn "norpar åt sig" Sibel ändå...hon som kan sjunga så många olika gengres!!
För jag har svårt att tro att jag skulle köpa en skiva med Sebbe och Agnes.
Så jag säger väl heja DARIN!
jenita > inte skitig då?
(En kompis till mig när vi var små sa så när jag sa att smaken är som baken..."skitig"...det var lite kul...hihi)
Min bak är iaf inte skitig...
Eller så tycker de att hennes "grötighet" gör henne unik?
Själv tycker jag det låter som om hon har fått en "luftbubbla" i halsen...
Det kan man få själv ngn gång och det låter "roligt" när man pratar, fast så fort man sväljer så försvinner den...
Gröt...det är vad danskarna har!
Men ja...hon är väldigt tråkig i intervjuer och inte är det många gengres som passar damen! Hon vill väl bara ha soul? Trist!
Så tja...In med Sibel?