Idol 2005
Agnes är extremt nasal, stör mig på det. jens har långt ifrån samma klass som de som är kvar. Mycket bra att han äntligen åkte. Vem skulle vilja se honom i folkparkerna i sommar?
Agnes är extremt nasal, stör mig på det. jens har långt ifrån samma klass som de som är kvar. Mycket bra att han äntligen åkte. Vem skulle vilja se honom i folkparkerna i sommar?
Sebastian kommer lyckas oavsett!
Agnes är ju jättesöt!
Sibel är också snygg, likaså Agnes...och de är inte sååå gamla. Herre...det har väl ingen betydelse!!!!!!
och Agnes och Sibel har inte det utseendet som krävs??
Ingen ser väl ut som 12...Nä, att ta in utseende tyder bara på avundsjuka.
ohh, nä, ingen kan förtjäna att åka ut mer än Jens. sebastian var grym som vanligt!
det handlar om att ha en personlig stil, det är det. Charm och karisma. det har Sebsatian. se på Håkan Hellström, hur bra är inte han? (tycker jag)
Han är den enda som varierar sig, de andra står ju där och sjunger som de alltid gjort. de är bra för det men Sebastian har ju sin stil.
Cheri...jag menar det!
Nä, just det...man ska ju inte efterlikna andra artister utan göra låtarna till sin egen vilken Sebasian gör.
Hur har de andra utmärkt sig då? ja, som är bättre än sebastian. för övrigt tycker jag att alla som är kvar är jätte bra!