Idol 2005
Aha... vad synd.. visseligen sjäng hon inte sitt bästa men jag hade mkt hellre sett Jens åka ut.
Tack för svaret btw..
Aha... vad synd.. visseligen sjäng hon inte sitt bästa men jag hade mkt hellre sett Jens åka ut.
Tack för svaret btw..
Jag får rysningar av Sebastian när han sjunger och sprattlar med benen och ser allmänt jobbig ut. INGET fel på rösten.. men hans image.. huuuuh
Jag måste bara säga det åter igen.. jag avskyr Sebastians stil.. huuuh vad hemskt.. som en ål, feminin bög och ett fyllo på samma gång. Vad håller han på med? Och putar med läpparna.. NÄÄ någon sådan vill jag inte se som årets idol. Han sjunger bra.. rock iaf.. men det finns andra i årets idol som sjunger bra också.. men de måste fan börja visa allt dom har för att inte den där Sebastian ska vinna.
Jag bara HOPPAS att inte Ålen vinner.
Jag håller med dig Isano.. helt.
Pyff - jag har ingen koll på FF. Kommer ihåg Sara Löfgren.. det är typ den enda
men att det är dålig klass på årets idolare, det kan jag hålla med om.
Håller med dig Betti.. men för mig gäller det alla dokusåpor.. vem vill bli ihågkommen som "robinson-Emma" eller vad det nu är. nää.. då är jag hellre inte med. Men det är ju kul att titta förstås
Håller med Loren i det mesta.. utom att Sebbe kan röra sig.. eller han KAN men det är inte bra. Han gör det inte bra.
hur gick det.. vem åkte?
Tack Stitch... Åh nej.. jag gillade henne.. men men.. hon har varit himla blek på sistone..
Säger precis som Aannaa!
Säger det en gång till.. Sebastian KAN sjunga.. men jag AVSKYR hans dans, hans tics och hans ansiktsuttryck. BLÄÄÄ.
Jens var inget bra.. inte heller en av Elina.. tyvärr.
jag är inget superfan av Jonah.. men va är detta? Jens SÖG ju.
Maiaa.. håller med dig jag